جاده آورزمان شیرینی مهمان نوازی نهاوند را تلخ کرده

جاده آورزمان شیرینی مهمان نوازی نهاوند را تلخ کرده
| ۷ آذر ۱۳۹۷

شورای اداری شهرستان نهاوند با حضور مدیر کل اطلاعات استان همدان، امام جمعه، فرماندار، مدیران دستگاه‌های دولتی، اصحاب رسانه، شوراهای شهر و روستا و دهیاران روز سه شنبه در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


به گزارش عقیق زرین، فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از بدو ورود من به نهاوند با تغییر زمان جلسات از ساعت اداری به غیر اداری و اینکه هنگام مراجعه مردم به ادارات دولتی، سعی کردیم «جمله مدیر در جلسه است» یا «مدیر نیست» را کمرنگ کنیم.


مراد ناصری افزود: طرح روستاگردی و محله گردی در شهرستان تشریفاتی و تبلیغاتی و یا خدای ناکرده عوام فریبی نبوده و سعی کرده ایم در هر روستا و محله ای که حضور پیدا می کنیم، با هدف پیگیری مشکلات و اجرای قسمتی از مطالبات اهالی آن منطقه باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم شاهد اجرایی شدن اکثر مصوبات از طریق رسانه ها بوده اند و مابقی نیز تا پایان سال اجرایی شده و باز از طریق رسانه های شهرستان به سمع و نظر مردم عزیز نهاوند خواهد رسید.

ناصری گفت: شهرستان در بحث گردشگری دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و سعی کرده ایم در راستای فراهم کردن زیرساختهای گردشگری به ویژه سرابها اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی افزود: دوشنبه های هر هفته بدون واسطه با مردم ملاقات حضوری داریم و در حد توان مشکلات و مطالبات مردم را پاسخ می دهیم. دوشنبه ها من در فرمانداری و تمامی مدیران در ادارات خود همزمان در حال خدمت رسانی به مردم می باشیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در بحث پروژه های عمرانی به خصوص حوزه راه، اگر خوب بوده یا بد بوده همین است که می‌بینیم، گفت: چهار ردیف ملی با تلاش نماینده مردم در نهاوند گرفته شده است. البته بازهم در این همگی حوزه باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مهمان نوازی مردم عزیز و نجیب نهاوند زبانزد همگان است، گفت: متاسفانه اوضاع فعلی جاده آورزمان شیرینی مهمان نوازی مردم نهاوند را به کام مسافران تلخ کرده است که این در شان مردم نهاوند نیست و ان شاالله با همت همه مسئولین استانی و شهرستانی به زودی برطرف شود.

وی در ادامه گفت: اشتغال و رفع بیکاری جوانان از اولویت های مهم کاری بنده است و با تلاش دستگاه ها و بانکها توانستیم رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال روستایی را در استان کسب نماییم.

ناصری در خاتمه بیان کرد: تمام کسانی که وقت گذاشتند برا خدمت به مردم، دست تک تکشان را می بوسم.

سلام و درود
دعوتید به وبلاگم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۸:۴۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ