مسیر زلال ترین سراب استان همدان روشن می شود

مسیر زلال ترین سراب استان همدان روشن می شود
| ۴ خرداد ۱۳۹۷


#عقیق_ایران– سوم خرداد هر سال را، به یاد مردم خون گرم و مقاوم خرمشهر و به یاد سنگرهای مستحکم و به یاد نخل های استواری که رنگ سبز خود را با خون شهیدان معامله کردند، گرامی می داریم.


اکنون همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و روشن شدن روزگار تاریک و تیره این دیار؛ مسیر دسترسی به سراب گیان به همت فرماندار نهاوند که چندی است از حضورش در فرمانداری این شهرستان میگذرد و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و همچنین مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند، روشن خواهد شد.


محمد مهدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در خصوص پروژه بیان کرد: 

با احداث ۲ دستگاه پست هوایی ۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب حدودا ۱۵۰ دستگاه چراغ  LED کم مصرف و با اختصاص اعتباری (۲۰۰میلیون تومان) روشنایی مسیر یاد شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تامین خواهد شد که، سهم بسزایی در تامین زیر ساخت های توریستی منطقه سراب گیان، ایفا خواهد نمود. 


مراد ناصری فرماندار نهاوند بیان کرد: ظرفیت های بالقوه شهرستان نهاوند باید شناخته به همگان معرفی شود با توجه به قرار گرفتن این سراب به عنوان هدف گردشگری شهرستان یکی از اولویت های پیشبُردی ما روشن کردن این مسیر، با وجود نقطه کور و کم عرض بودن جاده، است.


وی در ادامه بیان کرد : ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته شده است که تاکنون  ۲۰۰ میلیون تومان از این اعتبار از سوی شرکت توزیع برق استان همدان به حساب شرکت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند واریز شده است و انشالله از شنبه شروع به کار می کنند.   

 

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم بیان کرد: این طرح می تواند در جذب بیشتر گردشگران موثر باشد.


رضا شیردره مدیریت توزیع برق نهاوند در ادامه اعلام نمود که با انعقاد تفاهم نامه ای بین فرماندار محترم شهرستان نهاوند و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مقرر شد مبلغ (۴۰۰ میلیون تومان) فرماندار محترم شهرستان نهاوند از اعتبارات شهرستان در سال ۹۷ به امر اصلاح و بهینه و توسعه احداث شبکه های توزیع شهرستان اختصاص فرمایند.


در ادامه این مراسم فرماندار نهاوند به همراه مسئولین از نگین انگشتری غرب کشور (سراب گیان ) در راستای بررسی و پیگیری وضعیت سراب بازدید نمودند

 در این بازدید مراد ناصری به شهردار گیان اعلام کرد تا پایان سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای سراب گیان که دست شهرداری ست و معادل این مبلغ؛ فرمانداری از محل اعتبارات عمرانی جمعا" تا مبلغ یک میلیارد تومان برای اماده کردن زیر ساخت های سراب گیان پروژه تعریف کنید.


گفتنی است که این پروژه، فردا (شنبه)  از ابتدای سه راهی جاده سراب تا سرچشمه گیان شروع به کار خواهد کرد. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۵۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ