نشست‌خبری‌فرمانده‌سپاه‌بااصحاب‌رسانه‌به‌مناسبت‌گرامیداشت‌سوم‌خردادوآزادسازی‌خرمشهربرگزارشد.

نشست‌خبری‌فرمانده‌سپاه‌بااصحاب‌رسانه‌به‌مناسبت‌گرامیداشت‌سوم‌خردادوآزادسازی‌خرمشهربرگزارشد.
| ۱ خرداد ۱۴۰۱

به‌گزارش‌عقیق‌زرین؛فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد:

سوم خرداد از حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب است.

در تقویم جمهوری اسلامی روز سوم خرداد با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری و مزین شده است‌.

شعار امسال تحت عنوان « ما قوی » هستیم می‌باشد و ۵۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه نهاوند در این هفته انجام خواهد گرفت.

همکاری رسانه‌ها با ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سبب می‌شود تا مردم عملکرد خادمین خود را ببینند. 

نشست خبری فرمانده سپاه با اصحاب رسانه به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جمع خبرنگاران گفت: همکاری رسانه‌ها با ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سبب می‌شود تا مردم عملکرد خادمین خود را ببینند. 

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه چهلمین سال گرامی‌داشت عملیات بیت‌المقدس فتح‌المبین می‌باشد، خاطرنشان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی روز سوم خرداد با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری و مزین شده است‌.

وی افزود: شکست‌های که دشمنان ما از گذشته تا امروز داشته و دارند ریشه در فتح خرمشهر دارد.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه فتح خرمشهر از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی و یکی از مهم‌ترین روزهای انقلاب اسلامی است، گفت: سوم خرداد یکی از حماسه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و فتح‌الفتوح است. 

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: شعار امسال تحت عنوان « ما قوی »هستیم می‌باشد و ۵۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه نهاوند در این هفته انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این هفت روز عطرافشانی مزارشهدا بصورت شهرستانی و باحضور مسئولین استانی، تقدیر از جانبازان، سرکشی از ۱۰۰ خانواده‌ شهید، صبح‌گاه مشترک در سپاه، فضاسازی مناسب در سطح شهر و ادارات، استفاده حداکثری از فضای مجازی در تولید محتوا، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی، حضور بسیجیان در نماز‌های جمعه هر ۴ شهر، برگزاری شب شعر، و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های سپاه در سطح شهرستان و... می‌باشد.

سرهنگ علی مختاری با بیان اینکه سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت ایران است، گفت: دوران دفاع مقدس یادآور روزهای تجلی آفرینی بوده است که برای مانایی و ماندگاری آن باید برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از یادگاری های به جا مانده از  هشت سال دفاع مقدس سالروز حماسه فتح خرمشهر بوده، بیان داشت: سوم خردادماه سالروز گرامیداشت این ایام است و باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ رزمندگان در بین جوانان تبیین شود.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۱

:زمان ۱۲:۰۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ