حل مشکلات شهری نهاوند دستور کار شورای فرهنگ عمومی

حل مشکلات شهری نهاوند دستور کار شورای فرهنگ عمومی
| ۵ آذر ۱۳۹۷

در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند و در واقع خانه اصلی برگزاری شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد.
به گزارش عقیق زرین، امام جمعه نهاوند و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج گفت: در جلساتی که برگزار می کنیم متأسفانه پس از آن خود ما مسئولین به آنها عمل نمی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مغیثی ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) افزود: پیامبر رئیس دین ما و امام صادق رئیس مذهب ما هستند، آخرین وصیت این دو بزرگوار توصیه به خواندن نماز بود.

در این جلسه که با دو دستور کار ساماندهی تاکسیرانی و ساماندهی دستفروشان تشکیل شد، شهردار نهاوند ادامه داد: نهاوند تا به حال طرح جامع مطالعاتی ترافیک نداشته است با هماهنگی انجام گرفته قرار شده انشاالله در هفته های آتی طرح مطالعاتی را تحویل بگیریم.
محمد حسین پور همچنین در خصوص دستفروشان بیان کرد: دستفروشان به تنهایی توسط شهرداری جمع آوری نمی شوند و نخواهند شد.
وی ادامه داد: بحث ساماندهی میادین میوه و تره بار با ورود فرماندار انجام شده و حدود ۸۰ غرفه در مکان مورد نظر تعبیر شده، پیمانکار نیز مشغول فراهم نمودن زیرساخت های لازم می باشد.
شهردار نهاوند در ادامه در خصوص جانمایی مکانی جهت کارگران فصلی گفت: زیرساخت‌های لازم در این خصوص نیز انجام گرفته است.
 وی خاطر نشان کرد پیاده راه خیابان سعدی مصوب شده و عزم جدی شورا و شهردار جهت برقراری هرچه زودتر این طرح صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه  آقای اژه ای نیز این مهم را بیان کردند که متاسفانه بالا ترین پرونده های قضایی استان همدان مربوط به توهین و افترا است که این قضیه یک ضعف در مشکل فرهنگی را دارا می باشد.
مصطفوی همچنین افزود: زمینه بعضی از مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد برمی‌گردد به مسئله اخلاق.
وی گفت: بعضی از مسائل نیاز به حل و فصل فرهنگی دارد و نیازی نیست این موارد و مسائل را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری نمود

فرماندار نهاوند درخصوص روان کردن ترافیک و تاکسی ها گفت: در همه شهرها تاکسی های زرد رنگ نقطه قوت می باشند ولی در نهاوند تاکسی ها نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه خودشان باعث ترافیک شده اند.
وی در خصوص ساماندهی دستفروشان بیان کرد: با راهنمایی و نظرات امام جمعه و مردم به نظرم بهترین تصمیم را گرفتیم جهت جابجایی بازار میوه و تره بار. اگر این امر انجام گرفت شهردار انجام داده و اگر هم انجام نشد باز هم شهرداری کم‌کاری کرده چون تمامی دستگاه‌ها در کنار شهردار هستند.

سلام.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۲۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ