خدمت رسانی به محرومان مهمترین هدف رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص) است

خدمت رسانی به محرومان مهمترین هدف رزمایش عاشورایی محمد رسول الله(ص) است
| ۱۵ شهریور ۱۳۹۷


نشست فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند با اصحاب رسانه

سرهنگ کامران کریمی در این نشست، گفت: رزمایش بزرگ خدمت همزمان با سراسر کشور با عنوان "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)" و با شعار #وحدت، #ایستادگی و #پیشرفت در چندین مرحله با حضور گسترده بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این رزمایش که با عنوان رزمایش خدمت (مانور قدرت) اجرا میشود، هدف خدمت رسانی به مردم و نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در مرحله اول این رزمایش با حضور بسیجیان جهادگر خدمت رسانی در مناطق محروم نهاوند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کریمی گفت: روز شنبه ۱۷شهریور رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان نهاوند با حضور ۸ گردان اجرا میشود.

وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش، گردانها و بسیجیان حاضر در رزمایش در سطح خیابانهای شهر نهاوند به صورت سازماندهی شده حرکت خواهند کرد و قبل از حرکت پیاده، رژه خودرویی نیز انجام خواهد شد. 

کریمی گفت: در محل اردوگاه قدس ۳شبانه روز آموزش خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این رزمایش بزرگ با حضور گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع) و بسیجیان اقشار اجرا خواهد شد.

کریمی گفت:  ۲۵ گروه جهادی به استعداد ۲۵۰ جهادگر گروه بندی شده اند که در ۲۰شهریور ماموریتهای مشخص شده خود را در غالب کارهای عمرانی در حواشی شهر انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: هرکدام از این گروه ها به یک‌منطقه اعزام میشوند و کارهای عمرانی،فرهنگی، اجتماعی و عام المنفعه را انجام‌ میدهند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراحل بعدی این رزمایش بزرگ پس از اجرای مرحله اول با حضور‌ گردانها اجرا میشود.


کریمی در خاتمه گفت: جا دارد از تمامی روسای ادارات و در راس فرماندار محترم و معاونت فرمانداری بخاطر برقراری همدلی و اتحاد و همچنین فضاسازی مناسب برگزاری رزمایش تقدیر و تشکر کنم.


۱۵ شهریور ۱۰:۳۲ روبیکا دانلود فیلم
از طرف دانلود فیلم
سایت خوبی دارید انشاالله به هدفتون برسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

:زمان ۱۰:۳۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ