باب اله فتحی، فرماندار ویژه ملایر شد

باب اله فتحی، فرماندار ویژه ملایر شد
| ۷ مرداد ۱۳۹۷

طی حکمی از سوی وزیر کشور، ‘باب الله فتحی’ به سمت معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر منصوب شد و از زحمات عبدالعظیم رضایی تقدیر به عمل آمد. به گزارش ”عقیق ایران” نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید ملایر بیان کرد: رضایی زمانی وارد این شهرستان شد که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم و فضای سیاسی پرتنش بود.
محمد کاظمی با بیان اینکه وی به خوبی آرامش و امنیت را در زمان برگزاری ۲ انتخابات مهم در شهرستان و ناآرامی های دیماه برقرار کرد، افزود: وی در مسیر خدمت اقدامات بسیار شایسته ای را در حوزه های مختلف انجام داد.
وی با ارزنده و ماندگار ارزیابی کردن خدمات رضایی در بخش صنعت، کشاروزی، برگزاری جشنواره های متعدد، عمران و آبادانی روستاها و پشتیبانی از احزاب را از دیگر دستاوردهای فرماندار پیشین ملایر اعلام کرد.
کاظمی گفت: خوشحال هستیم که یکی از دیگر از فرزندان انقلاب با تجربه بسیار خوبی در عرصه کار و تلاش، وارد عرصه خدمت شده است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان وفاداری و صمیمت مردم با فرهنگ ملایر باشند، افزود: عامل موفقیت شهرستان این است که همواره مجموعه مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس با همراهی، وفاق و همدلی برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
کاظمی تاکید کرد: در شرایط خاص کنونی که با اقدام رئیس جمهوری قانون شکن آمریکا مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است، می طلبد همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با حفظ وحدت و همدلی از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مظلومیت ایران در عرصه جهانی گفت: سردار سلیمانی امروز قاطعانه پاسخ ترامپ را داد و حمایت وی از سخنان شجاعانه رئیس جمهوری، وظیفه ما را دو چندان می کند.
کاظمی ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید ملایر خطاب به وی تاکید کرد: از این آرامش، امنیت، همدلی و صمیمت موجود در شهرستان باید نهایت تلاش برای خدمت به مردم بکار گرفته شود.

**ملایر باید در تمامی حوزه ها صدر نشین باشد

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات عبدالعظیم رضایی برای توسعه شهرستان، خطاب به فرماندار جدید ملایر گفت: تا می توانید باید به متن پرداخته و از حاشیه ها دوری کنید.
حجت الاسلام احد آزادیخواه تاکید کرد: خود را فرماندار تمام مردم بدانید و از شرایطی که در این شهرستان مهیاست، برای ارایه خدمت صادقانه و پیشرفت شهرستان در تمامی حوزه ها استفاده کنید.
وی با تاکید بر اینکه ملایر به عنوان شهرستان ویژه استان باید در تمامی حوزه ها صدرنشین باشد، افزود: در حوزه آبیاری نوین، اشتغال، تسهیلات اشتغالزایی و سایر بخش ها حق ملایر به خوبی ادا نشده است و عقب ماندگی ها باید جبران شود.
حجت الاسلام آزادیخواه به مصوب شدن سهم عمده ای از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی با همت دولت و مجلس بیان کرد: امکان استفاده از این تسهیلات در کشور مهیاست، اما ما به وضعیت ملایر قانع و راضی نیستیم.
وی جذب سرمایه گذار، گره گشایی از واحدهای تولیدی و صنعتی، بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب ملایر، توسعه راه های روستایی و تکمیل راه آهن ملایر به همدان را از دیگر اولویت ها برشمرد و افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم باید در اولویت مدیران باشد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین مسیر انتخاب مدیران بومی در ملایر را خوب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه عزل و نصب ها، تکلیف بر عهده دولت است و نمایندگان مجلس تنها حق نظارت دارند.
حجت الاسلام آزادیخواه همچنین معرفی رئیس کل بانک مرکزی را بارقه امیدی از سوی رئیس جمهوری دانست و با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در همدان اظهار داشت: این سخنان در ۲ حوزه مقابله جدی با آمریکا و حمایت از دولت و رئیس جمهوری اعجاز آفرینی کرد و باید بدانیم که سپاه همواره محور وحدت و اخوت است.

**با تخریب دولت، آب به آسیب دشمن نریزیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان نیز با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از دولت، وفاق، آشتی ملی و صمیمیت را نیاز کنونی کشور دانست و گفت: باید یک جبهه در مقابل استکبار تشکیل دهیم و از جبهه های متعدد و اختلاف افکنی دوری کنیم.
رضا قیاسی که برای چند ماه سمت سرپرستی فرمانداری ویژه ملایر را نیز عهده دار بود، افزود: هر کسی در داخل کشور، دولت را تخریب و موارد اختلافی ایجاد کند، آب به آسیب دشمن ریخته و این به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه ملایر در استان، این شهرستان را همانند پله برقی در مسیر رشد و ترقی دانست و بیان کرد: برای مدیرانی که در این جریان و مدار توسعه شهرستان قرار گیرند، موجب افتخار است.

**مسئولان در جنگ اقتصادی دشمن را سرکوب کنند

امام جمعه ملایر نیز وحدت را عامل پیشرفت و رسیدن به قله های سعادت دانست و اظهار داشت: وحدت می تواند کشور را از بن بست هایی که دشمنان ایجاد کرده اند، نجات دهد.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری بیان کرد: همانگونه که فرماندهان دفاع مقدس در دل بحران نظامی، امید آفرین بودند، هر حرکت مسئولان نیز باید بارقه امید در دل مردم ایجاد کند و در جنگ اقتصادی دشمن را سرکوب کنند.
وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: برای ایجاد و تقویت امید در دل مردم تلاش کنید، نکند روزی بیاید که مردم دلسرد شده و از انقلاب و نظام فاصله بگیرند.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مردم و حمایت از دولت تکلیف همه است، گفت: مسئولان از هرگونه اختلاف افکنی دوری کنند و مراقب باشیم با تخریب دولت آب به آسیاب دشمن نریزیم.
حجت الاسلام برقراری پاسخگویی در محضر الهی را اولویت مهم و مورد توجه در مسئولیت های خطیر مدیران برشمرد و افزود: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی پس از ۱۴ قرن در نوع خود بی نظیر است.
وی همچنین به سخنرانی سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان اشاره و بیان کرد: سخنان وی به انسان شجاعت، سرزندگی و قدرت می بخشد.

**تلاش ما پاسداشت جایگاه فرمانداری بود

فرماندار سابق ملایر نیز بیان کرد: در این مدت تلاش ما پاسداشت و ارتقای جایگاه فرمانداری و نماینده دولت در این شهرستان بود و خوشحالم که شرمنده مردم ملایر نشدم.
عبدالعظیم رضایی حفظ آرامش و امنیت در شهر را اولویتی مهم برشمرد و با تشریح اقدامات انجام شده طی سال های گذشته افزود: ملایر از نظر شاخص های امنیت در جایگاه برتر قرار دارد و کمترین جرائم و تخلف ها را در حوزه های مختلف داشتیم.
وی تقویت تعامل مثبت و وحدت در مجموعه شهرستان، توسعه تشکل های سیاسی و احزاب با اخذ مجوز ۶ حزب در ملایر، برگزاری جشنواره های متعدد، گره گشایی از واحدهای تولیدی، تحول عظیم در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی، هنری، جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی را از دیگر اقدامات برشمرد.
رضایی ثبت ملایر به عنوان شهر ملی منبت را آغاز یک تحول بزرگ در این شهر عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام اثرگذار با جدیت پیگیری شد و با ثبت آن رونق روز افزون اقتصادی نصیب این شهرستان و استان خواهد شد.
وی با تقدیر از حمایت های ویژه استاندار همدان گفت: در پیگیری مسایل و مشکلات مردم، نگاه ما هرگز نگاه سیاسی نبود و با تلاش جمعی برای پیشرفت و توسعه شهرستان، نگاه یکسان به مردم ملایر حتی در دورترین نقطه داشتیم و ارتباط ما با مردم صمیمی و صادقانه بود.
رضایی ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان به همان اندازه که اختیارات و قدرت دارند، به همان اندازه پاسخگوی مردم باشند و شاهد توفیقات روز افزون و برداشتن گام های موثری در توسعه ملایر باشیم.
فرماندار جدید ملایر نیز مردم با فرهنگ و متدین ملایر را شایسته هر گونه خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد: فارغ از هرگونه گرایش و سلیقه سیاسی برای پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان و حرکت به سوی یک انسجام و اتحاد گام برداریم.
باب الله فتحی گفت: همراهی و رهنمودهای استاندار همدان، معاونان وی، نمایندگان مجلس و مجموعه مدیران را در طی این مسیر نیاز داریم و با احصای اولویت ها و نیازهای شهرستان با اتحاد و همدلی به سمت حل مسایل و مشکلات حرکت کنیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات و تلاش های ‘عبدالعظیم رضایی’ و ‘رضا قیاسی’ تقدیر به عمل آمد و با حکم وزیر کشور ‘باب الله فتحی’ به عنوان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر منصوب شد.
همچنین ‘لیلا غفاری’ به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۱:۱۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ