‍ "حل مشکلات اشتغال وظیفه یک یا چند دستگاه خاص نیست، باید همه وارد میدان شویم"

‍ "حل مشکلات اشتغال وظیفه یک یا چند دستگاه خاص نیست، باید همه وارد میدان شویم"
| ۲ تیر ۱۳۹۷


ناصری در هشتمین کارگروه اشتغال شهرستان دغدغه های خود را اینچنین مطرح کرد:

هرکس در خدمت مردم نهاوند باشد، باید دغدغه اصلی او اشتغال و کارآفرینی باشد و در حال حاضر باید پای کار بیاید.


 گله مندم از افرادی که می گویند فلان طرح در نهاوند توجیه ندارد، من قبول ندارم بگویند نهاوند بن بست است و نمی شود اینجا سرمایه گذاری کرد. نهاوند با دسترسی به ۴ استان شهرستانی است که همه چیز دارد، نیروهای پای کار و دلسوزی دارد که در سخت ترین شرایط می شود روی آنها حساب کرد، مردمان نجیب، امنیت پایدار و ظرفیت های بیشمار در حوزه های مختلف. باید برای خدمت بیشتر و افزایش ظرفیت های تولید و اشتغال همه پتانسیل ها را به کار ببریم.


در حال حاضر یکی از سرعت گیرهای بخش تولید و اشتغال عدم تخصص افراد جویای کار است. فنی وحرفه ای باید آموزش های خود را فعال تر کند و به تناسب این آموزش، به دستگاهها نیروی کار متخصص معرفی نماید.

در بحث اشتغال حتی دانشگاهها نیز که متولی نیروی انسانی هستند هم باید ورود پیدا کنند.


وی خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولین پاسخگو بودن است و باید در خدمت مردم بودن را ملاک کار خود قرار دهیم. خدمت به مردم وظیفه ماست، از شما می خواهم میز خدمت را در ادارات جدی بگیرید و اصولی و کارشناسانه عمل کنید.


در بحث تسهیلات اشتغال زایی و معرفی متقاضیان #نباید پاسخ استعلاماتِ دستگاهها طولانی شوند، همه دستگاهها در این باره باید جهادی عمل کنند. کار مردم نباید در روال اداری بلاتکلیف بماند.


ناصری افزود: خداراشکر در بحث جذب اعتبارات روستایی استان اولین شهرستان بودیم و توانستیم ۱۷ میلیارد سهم روستایی را به طور صددرصد جذب کنیم و این مهم با کمک و دلسوزی همه مسئولین و همچنین تلاش بانکها رخ داد، بنده نیز یک عضو از این مجموعه و کارگروه هستم. هر کجا کمک و کار دلسوزانه ببینم تشکر میکنم و در نقابل هرجا کم کاری ببینم مطمئنا گله مند شده و برخورد خواهم کرد. 

از بانک ملی به دلیل ورود در قضیه حل مشکل واحدهای تولیدی شهرک صنعتی تشکر ویژه میکنم چون انصافا وقت گذاشتند و کمک کردند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۳۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ