دمیدن جانی دوباره به سراب های گاماسیاب و فارسبان نهاوند

دمیدن جانی دوباره به سراب های گاماسیاب و فارسبان نهاوند
| ۲ تیر ۱۳۹۷


‍ 👈سراب گاماسیاب وفارسبان به همت فرماندار نهاوند و همکاری مدیر کل منابع طبیعی استان جان دوباره گرفتند.

#اختصاص_اعتبار گردشگری برای این سراب ها


طی بازدید امروز فرماندار نهاوند از سراب گاماسیاب، #مبلغ750میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان و #مبلغ750میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اداره کل منابع طبیعی به منظور ساماندهی این سراب و گسترش خدمات دهی همه جانبه و در شان گردشگران عزیز در بخش های مختلف نظیر احداث سکوهای نشیمن، توجه به مسائل بهداشتی با احداث سرویس های بهداشتی وجمع آوری زباله ها، توسعه بخش های تفریحی و رفاهی متنوع و ساماندهی وضعیت آنتن دهی تلفن همراه اختصاص یافت.

 

👈‍ ناصری که هدف خود را توسعه گردشگری کل شهرستان عنوان کرد، در بازدید از سراب فارسبان که بهمراه مدیرکل منابع طبیعی صورت گرفت، #مبلغ 750 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شهرستان و مبلغ 750 میلیون تومان (جمعا مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان) از محل اعتبارات ملی اداره کل منابع طبیعی را برای توسعه خدمات رفاهی- گردشگری و احداث خانه های بوم گردی وآلاچیق، احداث سکوهای نشیمن وسایر بخش های زیر ساخت سراب درنظرگرفت و عنوان کرد: اختصاص این اعتبار مشروط به همکاری و مشارکت دهیار و شورای فارسبان خواهد بود و در غیر این صورت این اعتبار به طرح های دیگر اختصاص خواهد یافت.


👈‍#لایروبی و اصلاح کانال سراب فارسبان

مراد ناصری فرماندار شهرستان نهاوند در بازدید از سراب فارسبان #مبلغ 150میلیون تومان از محل اعتبارات اداره امور آب شهرستان نیز برای اصلاح و لایروبی کامل مسیر کانال داخل سراب فارسبان اختصاص داد. 

بازدید امروز برای هر دو سراب گاماسیاب و فارسبان در مجموع 3میلیارد و 150 میلیون تومان تخصیص اعتبار بهمراه داشت که سهم سراب گاماسیاب در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سهم سراب فارسبان با احتساب اصلاح کانال آن، مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۷

:زمان ۰۶:۱۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ