فرماندار نهاوند: نقاط قوت و ضعف گردشگری نهاوند نیاز به پژوهش دارد

فرماندار نهاوند:  نقاط قوت و ضعف گردشگری نهاوند نیاز به پژوهش دارد
| ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان نهاوند از بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های این مجموعه قرار گرفت.


مراد ناصری گفت: اقدامات پژوهشی نقطه قوت هر شهرستان و منطقه‌ای است و لازم است به صورت دقیق به بررسی نقاط قوت و ضعف موضوعات گردشگری و تاریخی پرداخته شود.

وی افزود: در بحث زبان بومی نیز کمبودها و کاستی ها، تهدیدها و فرصت ها باید بررسی شود تا بتوانیم از این امتیاز مهم به عنوان عنصری هویت‌بخش بهره بگیریم.

فرماندار نهاوند همچنین ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این حوزه ادامه داد: نهاوند قابلیت های متعددی در حوزه تاریخ، تمدن، فرهنگ و گردشگری دارد و لازم است این مقولات شناسایی شده و به دیگران نیز شناسانده شود.


رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس ضمن تشریح اقدامات انجام شده گفت: تمامی شعب بنیاد ایران‌شناسی در سطح کشور به صورت استانی و در مراکز استان ها مستقر می‌باشند و دفتر منطقه‌ای زاگرس تنها نمایندگی است که در غیر از مرکز استان و با پوشش شهرستان های دو استان مجاور در شهرستان نهاوند مشغول فعالیت است.

محمدرضا عطایی افزود: مهمترین فعالیت بنیاد ایران‌شناسی تولید منابع علمی در خصوص تاریخ، فرهنگ، تمدن، زبان، گردشگری و آداب و رسوم است که از ابتدای کار دفتر منطقه‌ای زاگرس در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نیز بخش های مختلفی از آن انجام شده است.

وی همچنین ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان نهاوند در دفتر منطقه‌ای زاگرس برنامه‌های پیش رو جهت سال جدید را تشریح نمود.

لازم به ذکر است در این بازدید حوزه سیاسی-اتظامی، حراست و روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند و بخشدار مرکزی فرماندار را همراهی می کردند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۳۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ