اولین‌نشست خبری شهردار نهاوند با اصحاب رسانه برگزار شد

اولین‌نشست خبری شهردار نهاوند با اصحاب رسانه برگزار شد
| ۳۰ خرداد ۱۳۹۷


شهردار نهاوند گفت: خودم را خدمت گذار مردم می‌دانم. بنده به نوعی همکار شما بوده و هستم، در گذشته هم قلم زدم و هم مدیرمسئول نشریه شورای اسلامی شهر خرم آباد بوده ام. 

محمد حسین پور افزود: خیلی خوشحالم که در این مدت توانستم ارتباط و تعامل خوبی با اصحاب رسانه برقرار کنم. معتقدم خبرنگاران، زحمت کشان بدون مزدی هستند که بار زحمات ما را به دوش می کشند. و ناراحت و متاسفم از اینکه شهری با این آب و هوا و ظرفیت گردشگری بالا، مکان هایی جهت تفریح خانواده ها ندارد. 

وی ادامه داد: از اینکه در نهاوند هستم خوشحالم و نیز از بودن کنار شورایی توانمند و پای کار خدا را شکر می‌کنم، چون در حقیقت در تمام کارها با منطق و اصول پیشرو هستند. 

حسین‌پور در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف شهری چنین پاسخ داد: 


- در بحث نامگذاری ها ۳۰۰ مصوبه داریم که همگی را انجام خواهیم داد. 


- در مورد تغییرات اخیر نیروهای شهرداری باید بگویم، اعتقاد به تغییر دارم و باید خون تازه در کالبد شهرداری جریان داشته باشد، چون هر شخص در هر امری توانایی و ابتکار خاصی دارد. از یکجا ماندن و تکرار چیزی عاید امور شهری نمی شود. هر نیرویی در سمت خود باید پاسخگوی مردم باشد. 


- برای میدان مرکزی دو مناقصه جهت مبلمان و روشنایی برگزار کردیم که در دور اول کسی برای مناقصه نیامد ولی در آینده نزدیک‌ کارهای خوبی برای میدان مرکزی نهاوند انجام خواهیم داد. در عید امسال شهروندان فضای بسیار متفاوتی را در این میدان خواهند دید. 


- شهرداری نهاوند از نظر مالی یک شهرداری کم درآمد و ضعیف است و این مشکل بزرگی برای اجرای برنامه ها ایجاد می کند.


- بام نهاوند یک استثنا در گردشگری و یک ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه شهر نهاوند می باشد که اگر این مکان تفریحی را مجهز کنیم شاهد حضور گردشگران خواهیم بود، دریاچه ایی در این بام احداث خواهد شد و تمام زیر ساخت های یک محیط تفریحی در این بام مهیا خواهد شد‌. 

ولی پیش بینی خاصی برای زمان بهره برداری کامل  نداریم چون هرچقدر در این بام کار شود باز هم ظرفیت دارد ولی این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهیم که تپه ابوذر به یک تفرجگاه مطلوب تبدیل  خواهد شد. بام باید به جایی برسد که اگر سرمایه گذار آوردیم، تمام امکانات و زیر ساخت ها از جمله گاز، آب آشامیدنی و... در آنجا مهیا باشد. 

در کل بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری در بام نهاوند را ایجاد خواهیم کرد. 


 - می پذیرم وضعیت مسیل (سیلگاه) نهاوند مطلوب نیست لذا مطالعات این مسیل به زودی شروع می شود که طرح جامع داشته باشیم به جهت اجرای کار اصولی و بدون نقص. 

در امر  ساماندهی آن، پیمانکار به جهت لایروبی انتخاب شده است و طرح ساماندهی کلی نیز انجام خواهد شد.


- تفکیک زباله ها جزء وظایف شهرداری است و جهت جداسازی زباله های عفونی و غیر عفونی باید ورود کنیم.

- ساماندهی بلوار خلیج فارس (مقابل استادیوم) 


- پیاده روی سعدی مصوبه دارد، هم ما و هم شورا در این امر ورود پیدا خواهیم کرد. 


- در بحث مبلمان شهری هم مردم و هم شما حق دارید، پیگیریم و تمام تلاش خود را جهت تغییر ظاهر فعلی انجام خواهیم داد. 


- تاکنون۲۵۰۰تن آسفالت در سطح شهر پخش شده که جا دارد از تمام همکاران بابت رفع مشکلات و راه اندازی کارخانه تشکر کنم. البته آسفالت سطح شهر ادامه دارد. 


- ورودی و خروجی هر شهر نشانه فرهنگ آن شهر می باشد، به همین جهت لزوم پارک و فضای سبز در این مسیرها امری است که ما نیز پیگیر آن می باشیم و احداث چهارباغ نیز در گرو همین قضیه می باشد.


عبدالعلی ملکی رئیس و سخنگوی شورا اسلامی شهر نهاوند گفت: 

قرار نیست نقش یکدیگر را کمرنگ کنیم، در بحث خانه مهر امید بازنشستگان اگر شهرداری و شورا ورود پیدا نمی کرد و الآن نیز کنار بکشند، این امر صورت نمی گیرد، پس آقایان نقش ها را کمرنگ نکنند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۱۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ