سراب گیان نهاوند سوار بر قطار پیشرفت

سراب گیان نهاوند سوار بر قطار پیشرفت
| ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

نهاوندی تکه ای از بهشت نام گرفته و حقیقتا هم وقتی به دامن طبیعت نهاوند می روی و سیــــری در این طبیعت می کنی، به این نتیجه می رسی که در قطعه ای از بهشت هستی ولی صدافسـوس که به این بهشت، آنطور که باید توجه نشده و از ظرفیت های بالفعل آن به خوبی استفاده نشده است. 

خوشبختانه هر از چندگاهی است به بحث گردشگری توجه خاصی می شود و این مهم شامل همدان و در مقیاسی بسیار کوچکتر نهاوند هم شده است.

بحث تامین روشنایی مسیــر چهارراه تا سرچشمه سراب که هم به جهت برقراری امنیت بیشتر و هم به جذب بیشتر گردشگر کمک شایانی خواهد کرد، که با تلاش های فرماندار نهاوند و پیرو آن پیگیری های توزیع برق استان و شهرستان محقق شد و در حال حاضر در این بخش مشغول به کار می باشند تا به وعده یکماهه خود جامه ی عمل بپوشانند. 

این امر جای خوشحالی دارد و شهرداری گیان نیز دست به اقدامات خوب دیگری جهت رفاه مسافران و گرشگران زده است، ولی نمی شود گفت برای ظرفیتی چون سراب خروشان گیان این اقدامات کافی است.

 بحث مقایسه نیست ولی وقتی سری به شهرهای دیگر می زنی و از جاذبه های گردشگری آنها دیدن می کنی و ســیر پیشرفت را به تماشا می نشینی اولین سئوالی که در ذهنت تداعی می شود این است که اگر این سراب بکـــر و زیــبا در جای دیگری جز نهاوند بودباز هم به همین شکل رها شده بود؟ و اینکه آیا حق مردم نهاوند این است؟ 

ولی در کنار اینها جای بســی امید است که فـرماندار دائما پیـگیـر مطالبه به حق مردم نهاوند می باشد و مرتــب به این نکته که مردم نهاوند حقی بیش از اینها دارند اشاره دارد، پس می شود امیدوار بود با همــت و جـدیــت وی و تلاش های شـهـــــــردار جوان، پیشـــرفت و توســعه ای که در خــور شان مردم این دیـــار و سراب گیـــان باشد را بشود دیـد. 

ریزه کاری های زیادی می شود انجام داد و با همین ها تغیـیـر چشم گیــری در سطح سراب ایجاد نمود. فقط اندکی سلیـقه و پیـگیـری نیـازمنــد آن است که بحمدالله مسئــولین فعلی نشـــان داده انـد از این مهم برخـوردارند. 

خوشبینیم و امیــدواریم این تغیـیـرات که مسلما در جهت جذب بیشتـر گردشـگر تاثیر بسزایی خواهد داشت را هـر چه سریعتر شاهد باشیم. البته نه فقط ما، بلــکه مســـافران و گردشــگران تابستان نیــز شــاهد این تغیـیـرات باشند. 

کارهایی مثل سنــگ فـــرش کـــف ســراب، ایــجاد سکـــوهای بیشتر، تامین روشنایی داخل ســراب، آب شــرب سطح ســراب و سرویس بهــداشتی تا انتهای سراب، این دست کارها، مسائلی است که با میــــسر شدنشان فقط و فقط در جهت رفاه مسافران گـــام برداشتـــه ایم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۴۱

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ