امروز نهاوند بیشتر از هر زمانی نیاز به همکاری، انسجام و وحدت دارد

امروز نهاوند بیشتر از هر زمانی نیاز به همکاری، انسجام و وحدت دارد
| ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

مرادناصری فرماندار نهاوند در سخنرانی روز قدس در فیروزان بیان کرد: 


روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است، روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین وبیزاری از ظلم وجور صهیونیست های خونریز است که به ناحق خون جوانان مبارز فلسطینی را ریخته اند.


‍ هرکس مسوولیتی میگیرد نباید دنبال نام ونشان بگردد هرکس غیراز این، نگاه و هدفی داشته باشد به خون شهدا خیانت کرده است.


 ما نباید در انجام وظایف کاری مان به دنبال افتخارآفرینی و نام ونشان بگردیم، افتخار ونام ونشان ما همین مردم هستند مردمی که در روزهای سخت انقلاب پای آرمان هایشان ایستاده اند.


‍ مردم ما شایسته ی هرنوع خدمتی می باشند ومسئولین باید خدمت به مردم را سند افتخار خود بدانند.


تلاش میکنم به جزخدمت وکار به چیز دیگری فکر نکنم.

هوشمند کسی است که لحظه ها و فرصت ها را برای رسیدن به اهداف و پیشرفت شکارکند.


باید از ظرفیت همه مسئولین، احزاب وگروهها، تشکل های سیاسی ونخبگان با گرایش های فکری متفاوت در راستای پیشرفت استفاده کرد.


‍ انقلاب اسلامی مدیون امام راحل عظیم شان است. ایشان به همه ما درس استقامت و پایداری داد، امام خمینی(ره) شخصیتی بود که اسلام را زنده کرد و در برابر همه ابرقدرت های جهان ایستادگی نمودند و به همه ما درس شجاعت وآزادگی نشان دادند.


آنهایی که در این ایام با عظمت و روزهای مقدس به جای اینکه بین مردم اتحاد و انسجام ایجاد کنند ولی متأسفانه از تریبون های مقدس بین مردم تفرقه ایجاد می کنند، مردم را دسته بندی می کنند به سمت شخصیت های نظام و یاران امام و رهبری انگشت اتهام دراز می‌کنند، آیا انگشت هایی که از طرف مردم به سمت آنها کشیده می‌شود را می بینند؟؟


👈سوال دارم از آنان که در این ایام مقدس اینگونه صحبت می‌کنند بگویند، شما برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و تولید چه کرده اید؟ 

👈اگر نمی‌توانید کاری بکنید حداقل جلوی کار دیگران را نگیرید، فرصت ها را از خدمتگزاران نگیرید چرا صحبت‌های بعضی از آقایان بوی تفرقه و جدایی می دهد؟ شما از امام جمعه محترم شهرستان الگو بگیرید که از مناره ها و گلدسته های مصلای نماز جمعه بوی اتحاد و انسجام و همدلی چیز دیگری شنیده و دیده نمی شود.

‍ آیا می دانید مردم را نسبت به آینده ناامید کردن، یعنی مختل کردن تحقق شعار مقام معظم رهبری که سال را بنام سال حمایت از کالای ایرانی در راستای سیاست چندین ساله اقتصاد مقاومتی معظمٌ له نام‌گذاری کرده اند، می باشد؟؟!


امروز نهاوند بیشتر از هر زمانی نیاز به همکاری و انسجام و وحدت دارد. آقایان تلاش کنند تا در سایه وحدت و همدلی بتوانیم گوشه ای از مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۵۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ