هزینه درمان پروانه ای ها در تابستان بیشتر می شود

هزینه درمان پروانه ای ها در تابستان بیشتر می شود
| ۷ خرداد ۱۳۹۷


یک مادر بیمار پروانه ای در استان همدان می گوید: پسرم اشکان در تابستان به دلیل گرمای هوا بیشتر اذیت می شود و هزینه های او در این فصل سنگین تر می شود.

مادر اشکان، اظهار می کند: امروز تولد اشکان است.او ۷ خردادماه سال ۱۳۸۶ به دنیا آمده و از ابتدای تولد به بیماری پروانه ای مبتلا بوده است.

وی با اشاره به اینکه چشمان اشکان در ابتدای پروانه ای شدن با این بیماری درگیر بود، می افزاید: تا سه سالگی ما نمی دانستیم که چرا چشم های او زخم هستند و برای مداوای آن از همدان تا تهران، شیراز و اصفهان رفتیم.نمی دانستیم این بیماری درمان ندارد.

مادر اشکان با بیان اینکه برای درمان هزینه ها و مداوای چشمان پسرم مجبور شدیم ماشین سنگین پدرخانواده را بفروشیم، ادامه می دهد: هم اکنون شوهرم با ماشین دیگران کار می کند تا بتواند مخارجمان را تامین کند.

وی بیان می کند: چشمان اشکان که حالا ۱۰ سال دارد بهتر شده اما انگشتان دستش رو به خم شدن هستند و کشاله های ران و زانوهایش به شدت زخم شده و او را اذیت می کنند.

مادر اشکان می افزاید: با آمدن تابستان و گرم شدن هوا پسرم بیشتر اذیت می شود و هزینه های درمان او بالاتر می رود تا جایی که باید در زمان های کوتاه پانسمان آن عوض شود.همچنین او باید از قطره اشک مصنوعی استفاده کند و هر دو هفته یکبار لنز پانسمانی خود را عوض کند؛ اینها برای ما هزینه های سرسام آوری دارد.

وی با بیان اینکه دارای دو فرزند است، ادامه می دهد: پسر اولم ۱۸ سال سن دارد که به سربازی رفته است و تا هفته دیگر آموزشی آن تمام می شود.ما در تلاشیم که برای او معافیت بگیریم چراکه کمک خرج خانواده است و می تواند با کار کردن  به ما برای تامین هزینه های اشکان کمک کند.

گفتنی است: آرزوی اشکان که سفر به مشهد مقدس و داشتن ماشین کنترلی است با حمایت موسسه خیریه همرهان همای رحمت و همراهی مهندس حمید بادامی نجات، عضو شورای شهر همدان برآورده شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۱۰:۵۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ