انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است
| ۷ بهمن ۱۴۰۲

فرماندار نهاوند گفت: ما به‌عنوان مجریان انتخابات بر اساس چهارچوب و خط‌مشی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند انجام‌وظیفه می‌کنیم و چهار شاخص امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت ملاک عمل ما قرار می‌گیرد.

  ضرغام احمدوند گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و در این انقلاب مردم همه‌کاره هستند و یکی از صحنه‌هایی که مظهر مردم‌سالاری دینی است موضوع انتخابات است.

وی اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری در بیاناتشان همواره بر نقش مردم تأکیددارند و اعتقاد داشتند که هر جا کار به مردم سپرده شد به بهترین شکل انجام‌شده است و انتخابات هم درواقع سپردن کار به دست مردم است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند مجلس قوی و توانمند با مشارکت حداکثری ایجاد می‌شود بنابراین همه ما وظیفه‌داریم به‌فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مشارکت بالایی را در شهرستان رقم بزنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۲

:زمان ۰۵:۵۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ