معرفی‌دبیرونایب‌رئیس‌هئیت‌کوهنوردی‌وصعودهای‌ورزشی‌شهرستان‌نهاوند

معرفی‌دبیرونایب‌رئیس‌هئیت‌کوهنوردی‌وصعودهای‌ورزشی‌شهرستان‌نهاوند
| ۱ خرداد ۱۴۰۱

به‌گزارش‌عقیق‌زرین؛جلسه معرفی دبیر و نایب رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نهاوند با حضور سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و اعضای هئیت امروز در این اداره برگزار شد.

جوانمردی با اشاره به خلاصه ای از تاریخچه ورزش کوهنوردی در ایران، گفت: این رشته ورزشی با وجود استعدادهای ارزنده خیلی سریع پله های ترقی را طی کرده  و حتی عنوان جهانی نیز توسط ورزشکاران کشورمان به ثبت رسیده است.

وی افزود: قبل از کوهنورد خوب بودن باید یک سفیر خوب در راستای صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست باشیم  و علاوه بر کوهنوردی تمام تلاش خود را جهت معرفی میراث فرهنگی، گردشگری و جذب توریست به کار بگیریم.

وی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: لازم است به این مناسبت برنامه‌هایی پربار و مناسبی توسط هیئت کوهنوردی در سطح شهرستان برگزار شود.

در ادامه میر امیر میری رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نهاوند هدف ایجاد کارگروه را توجه و همیاری به گسترش کمی و کیفی ورزش کوهنوردی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این اهداف، مواردی به مثابه برنامه کاری تعیین شده است  که مهمترین آنها شامل سازماندهی علاقمندان به ورزش کوهنوردی، حمایت و توسعه و تعلیم فرهنگ این ورزش در بین علاقمندان، برپایی و اجرای دوره های آموزشی تئوری و عملی، ارتقای سطح آگاهی زیست محیطی و حفظ و حراست از بستر های زیست بوم مناطق کوهستانی و طبیعت، گسترش و ارتقای فرهنگ کوهنوردی، برنامه ریزی در مدیریت و سازماندهی برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی، برنامه ریزی جهت اجرای ورزش های کوهنوردی چون صعود قلل، سنگنوردی، کوهپیمایی، راهپیمایی، کویر نوردی، طبیعت گردی، غارنوردی و دیگر رشته های ورزشی مرتبط با کوهستان و سایر برنامه ها می باشد.

در پایان احسان سیف به عنوان دبیر هیئت و خانم مریم ناصری بعنوان نایب رئیس هیئت معرفی شدند.

 ضمنا از آقای احمدرضا سلگی قهرمان چندین دوره آسیا و بیش از ۱۵ مقام قهرمانی کشور و ۱۵ عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۱

:زمان ۱۰:۱۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ