روابط عمومی‌ها باید متناسب با فناوری‌های بروز زمانه و از جوانان خوش‌فکر و تحصیل کرده در این حوزه جهت ایفای نقش راهبردی در طراحی فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باشند.

روابط عمومی‌ها باید متناسب با فناوری‌های بروز زمانه و از جوانان خوش‌فکر و تحصیل کرده در این حوزه جهت ایفای نقش راهبردی در طراحی فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باشند.
| ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق؛ استاندار همدان در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی استان همدان، که با حضور معاونین استاندار، سردار فرجی، فرمانداران، مدیران کل، روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک این روز خاطرنشان کرد: روابط عمومی و رسانه بسیار حائز اهمیت می‌باشد، امیدواریم روز به روز شاهد توانمندی روابط عمومی‌ها باشیم.

قاسمی فرزاد ضمن تاکید بر نقش روابط عمومی در جامعه و دستگاه‌ها، گفت: هرکسی توان و هنر برقراری رابطه خوب با دیگران و قدرت انطباق را ندارد. و هر کسی که در جایگاه روابط عمومی قرار می‌گیرد باید صریح‌البیان باشد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه روابط عمومی دو وظیفه اصلی دارد، تصریح کرد: اول اینکه مطالب، پتانسیل‌ها و کارکردهای سیستم را به بدنه جامعه منتقل کند به عبارتی جهاد تبیین را انجام دهند. دوم اینکه یک فضای همگون و هماهنگ بتوانند ایجاد نمایند. 

استاندار همدان گفت: در ابتدای کار خلا حضور شورای روابط عمومی‌ها در استان دیده شد که با درایت مدیرکل روابط عمومی استانداری این مهم نیز جهت هماهنگی و بیان رسای عملکرد دولت محقق و میسر شد.

قاسمی فرزاد گفت: نقش حساس رسانه و روابط عمومی در راستای روشنگری و افشای سیاست دشمن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. 

وی گفت: وقتی مسائل جامعه از زبان اصحاب رسانه بیان می‌شود مردم بیشتر و بهتر می‌پذیرند. 

استاندار همدان با تاکید بر اهمیت فرهنگ در جامعه گفت: دشمنان نیز این مهم را مورد هجمه قرار داده‌اند و وظیفه ماست که برای مانایی فرهنگ کشور عزیزمان تلاش کنیم.

دکتر قاسمی فرزاد گفت: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای بیان دستاوردها و حفظ یکپارچگی باید میدان‌داری نمایند، ولی طوری که مخرج مشترک با دشمن نداشته باشد.

وی در خاتمه پیشنهاد کرد: تأسیس خانه ارتباطات همدان متشکل از جمعی از فعالان و متخصصان علوم ارتباطات که اعضای آن الزاما در یکی از رشته‌های روابط عمومی، رسانه، تبلیغات و انتشارات دارای تجربه علمی یا حرفه‌ای موثر باشند، انجام شود.

وی افزود: کار ویژه خانه ارتباطات تدوین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در حوزه جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت و حضور موثر در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی همراه با ارتباط موثر با مردم می‌باشد‌.

استاندار همدان خطاب به مدیران تاکید کرد: در فرمانداری‌ها و دیگر نهادهای اجرایی از ظرفیت مدیران جوان و خلاق استفاده شود. روابط عمومی‌ها باید متناسب با فناوری‌های بروز زمانه و از جوانان خوش‌فکر و تحصیل کرده در این حوزه جهت ایفای نقش راهبردی در طراحی فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باشند.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت آموزش گفت: مدیران چیره‌دست روابط عمومی، کسانی هستند که همواره موضوع آموزش رسانه‌ای برای کارکنان خود را جدی می‌گیرند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ