جلسه قرارگاه شهرستانی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان

جلسه قرارگاه شهرستانی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان
| ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق‌ زرین؛جلسه قرارگاه شهرستانی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان به ریاست احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و جانشین قرارگاه زیستی و پدافند غیرعامل استانداری همدان، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن شهدای فرمانداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان برگزار شد. 

فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت:برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است.

ضرغام احمدوند با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با شهدای استان همدان و در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت کمیته های برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان در شهرستان فعال و طبق برنامه ریزی انجام شده کارها پیگیری شود.

فرماندار نهاوند گفت: کمیته‌های بیست‌گانه نقش محوری در پیشبرد اهداف کنگره دارند که نیاز است به شکل خلاقانه‌ای عمل کنند.  همه دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند نهایت همکاری را با کمیته‌های بیست‌گانه و ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ