همه چیز را بهتر خواهی فهمید

همه چیز را بهتر خواهی فهمید
| ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷




طبیعت در وسیع‌ترین معنا، جهان یا عالم طبیعی، فیزیکی، یا مادی است. طبیعت می‌تواند به پدیده جهان فیزیکی، و همچنین به صورت کلی به زندگی اشاره داشته باشد. مطالعه طبیعت بخش مهمی از علم است. با اینکه انسان‌ها بخشی از طبیعت هستند، فعالیت انسانی اغلب به عنوان دسته جداگانه‌ای از سایر پدیده‌های طبیعی در نظر گرفته می‌شود.


«به طبیعت نگاهی عمیق کن، آنگاه همه چیز را بهتر خواهی فهمید.»


واژه طبیعت امروزه کاربردهای مختلفی دارد، و در بسیاری از موارد اشاره به زمین‌شناسی، حیات وحش، و قلمرو کلی گیاهان و حیوانات زنده دارد.


کشور ۴فصل ما طبیعت بکر و زیبایی دارد که زبانزد خاص و عام است. و در جای جای نقاط این کشور نیز این طلای سبز قابل رویت می باشد. 


از جمله آن طبیعت نهاوند بکر و زیبای نهاوند که الحق همگان را خیر می کند. 

حلقه ی سبز رنگی که شهر نهاوند را بر گرفته و از ارتفاع که به نظاره بنشینی این حلقه زیبا را خواهی دید.


این آدینه نیز با هنرنمایی عکاسان خطه همراه شما طبیعت زیبای نهاوند را نظاره گر خواهیم بود.


طبیعت به هر زمان و فصلی زیبایی خاصی می‌دهد. از صبح تا شب، همچون از گهواره تا گور، تغییراتی بسیار ظریف و ملایم رخ می‌دهد که ما به سختی می‌توانیم متوجه آن شویم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ