خدمات صادقانه جمعیت هلال احمر در حافظه تاریخی مردم ثبت و ضبط است

خدمات صادقانه جمعیت هلال احمر در حافظه تاریخی مردم ثبت و ضبط است
| ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، مدیرعامل و مدیران جمعیت هلال احمر استان با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کردند. استاندار همدان در این دیدار که به مناسبت یکصدمین سالگرد شکل‌گیری جمعیت هلال احمر در کشور، برگزار شد، گفت: مجموعه هلال احمر افراد و انسان‌هایی دلسوز و ایثارگر در مواقع بحرانی و حساس داوطلبانه به کمک مردم می‌شتابند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مسائل انسان‌‌دوستانه اولویت‌ امدادگران هلال احمر است، گفت: هلال‌احمر، در سال‌های پس از انقلاب علاوه بر مسائل انسان‌دوستانه، با ورود در عرصه دفاع مقدس، مورد تقویت قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: نقش امدادگران خانم و آقا در هلال احمر در زمان دفاع مقدس، که در بیمارستان‌های صحرایی نقش‌آفرینی و کمک می‌کردند تا جان مجروحین را نجات دهند، موثر و چشم‌گیر بوده است.
استاندار همدان در ادامه گفت: در سال‌های پس از جنگ تحمیلی، مجموعه هلال احمر در بحران‌ها و بلایای طبیعی چون زلزله، سیل، نقش آفرین بودند. جمعیت هلال احمر در جریان شیوع ویروس کرونا، در کنار کادر بهداشت و درمان، اقدامات شایسته‌ای در راستای کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا انجام داد که قابل تقدیر و تشکر است. 
وی با اشاره به اینکه تلاش‌ و اقدامات جمعیت هلال احمر، همیشه در یاد و خاطر مردم ماندگار است، افزود: نگاه مردم ایران، نسبت به جایگاه و نقش جمعیت هلال احمر مثبت است و نقش و تلاش‌های جمعیت هلال احمر در ستاد استانی خدمات سفر قابل توجه بود.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بی‌شک یک قرن خدمت صادقانه، خالصانه و ایثارگرانه، قابل تقدیر و تجلیل است، تاکید کرد: برنامه‌هایی متناسب با گرامی‌داشت و نکوداشت یک‌صدمین سالگرد هلال احمر در استان انجام شود.
وی در خاتمه تصریح کرد: در جهت تقدیر و گرامی‌داشت این قشر خدوم و یک‌صدمین سالگرد شکل‌گیری آن، در یکی از میادین شهر نام‌گذاری و یا ساخت تندیسی از افراد برجسته‌ای که در این عرصه فعال بوده و یا سمبلی از هلال احمر انجام و اجرا شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ