مردمی‌سازی یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی امروز یک ضرورت است

مردمی‌سازی یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی امروز یک ضرورت است
| ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، فرماندار ویژه ملایر در جلسه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، که با حضور معاونان فرماندار، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در یک نقطه مهم تاریخی قرار داریم و دولت به دنبال اصلاح و بهبود معیشت مردم است.

سلمان اسماعیلی خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها، اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه برای پیاده‌سازی آن مسئولیت داریم.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و تولید کالاهای اساسی نداریم، انبارهای کالا در استان تکمیل است و کمبودی نداریم، افزود: با اخلال‌گران در روند اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و همچنین احتکار و گران‌فروشی در کالاهای اساسی به جد برخورد می‌شود.
فرماندار ملایر گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان، عملکرد آنها در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌هاست و بزرگترین و مهمترین شرط موفقیت ما برای اجرای این ماموریت خطیر، اقناع‌گری است و همه در تبیین این رسالت بزرگ مسئولیم.
سلمان اسماعیلی گفت: همه نظام برای پیاده‌سازی این جراحی بزرگ اقتصادی پای کار آمده، مجموعه مدیران دستگاه‌ها، ادارات، اصناف، ائمه جمعه و جماعات و ارگان‌های این شهرستان نیز باید به جد پای کار باشند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در این راستا موظف به امیدآفرینی هستند، گفت: جلسات تنظیم بازار به طور مستمر برگزار می‌شود و ناظران و بازرسان از بازار را با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج تا ۲۰ برابر افزایش دادیم.
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ