فساد خط قرمز دولت سیزدهم است

فساد خط قرمز دولت سیزدهم است
| ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان در‌ جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان، گفت: رویکرد دولت سیزدهم بر تحقق منویات مقام معظم رهبری و مسیری است که قانون اساسی یعنی فساد‌ستیزی و پاکدستی مشخص کرده است.

علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید براینکه طهارت و پاکی اقتصادی در بین مدیران استان، زبانزد است، خاطرنشان کرد: در ترکیب مدیران دستگاه‌های اجرایی با تأسی از سیاست‌های دولت سعی شده از مدیران فساد‌ستیز استفاده شود.
وی افزود: در شرایطی کنونی و با توجه به مشکلاتی که از ادوار‌ گذشته به جا مانده، دولت سعی می‌کند تا به اقشار آسیب‌پذیر فشار مضاعف وارد نشود.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نگاه مدیران به مجموعه‌های نظارتی و دیوان محاسبات، همچون مشاور امین است، گفت: دیوان محاسبات با پیشگیری از فساد و نظارت دقیق بر امور می‌تواند تسهیل‌گر باشد.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات می‌توانند حامی و پشتیبان مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند، افزود: در شرایط کنونی، باید به مدیران شجاعت ببخشیم تا بتوانند نقش موثری در پیشبرد امور داشته باشند. 
وی تاکید کرد: ضمن حراست از اموال و بیت‌المال، حفظ نیرو‌ها و سرمایه انسانی یک اصل است و فساد، خط قرمز دولت سیزدهم می‌باشد. 
استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فکور، عقلانیت‌محور و شجاع باشند، تصریح کرد: با مدیرانی که شائبه فساد داشته باشد بلافاصله قطع همکاری خواهیم کرد زیرا امروز در شرایطی هستیم که مردم و کشور به خدمات بسیار گسترده‌ای نیاز دارند.
وی افزود: اصحاب رسانه در راستای حفظ آرامش فضای جامعه اقدام کنند.
دکتر قاسمی فرزاد در خاتمه گفت: وحدت و انسجام خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که نقش موثری در پیشبرد امور دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ