تیم‌های کارآمد و متخصص بازار ملایر را رصد می‌کنند

تیم‌های کارآمد و متخصص بازار ملایر را رصد می‌کنند
| ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر در جلسه کنترل و تنظیم بازار شهرستان ملایر حمایت از منافع و معیشت مردم را خط قرمز دولت سیزدهم دانست و گفت: با حذف ارز ترجیحی جراحی اقتصادی بزرگی توسط دولت آیت‌الله رئیسی آغاز شده و همه باید دولت را در این اقدام مهم و اثرگذار یاری کنیم.
اسماعیلی با بیان اینکه طبق سخنان رئیس جمهور، طرح مردمی‌سازی یارانه‌های ارزی پرداختی به کالاهای اساسی، با توجه به الزام قانونی بودجه ۱۴۰۱ و شرایط ویژه جهانی یک اقدام ضروری دانست و اظهار داشت: دولت تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته و مجلس نیز بودجه لازم را اختصاص داده که باید تا اجرای کامل این طرح، بازار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.
فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: در این راستا از هم‌اکنون بازار ملایر توسط تیم‌های قوی، کارآمد و متخصص رصد می‌شود و با هر اقدامی که موجب افزایش قیمت و ایجاد نارضایتی مردم شود، به جد برخورد خواهد شد.
اسماعیلی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت کامل بسیج و نظارت و بازرسی مستمر بر بازار، خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار ملایر باید شکل جدیدی به خود بگیرد و با تعیین ساز و کار مشخص، دعوت از اتحادیه‌های صنفی و تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه، تصمیمات و مصوبات با دستورات مشخص اتخاد شود.
وی همچنین بر لزوم تعیین ساز و کار مشخص و عملیاتی برای میادین عرضه میوه و تره‌بار و واگذاری آن به بخش خصوصی و تعیین محل مناسبی برای عرضه و ذبح دام تاکید و بیان کرد: ماموریت جدی ما امروز حفظ ثبات بازار است و با مدیریت صحیح بازار و همراه کردن مردم، از فضای مجازی به عنوان یک فرصت مغتنم، بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ