نهاوند سرخط افتخارهای کتابخانه‌ای کشور

نهاوند سرخط افتخارهای کتابخانه‌ای کشور
| ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین به نقل از دبیرخانه همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی در مجموع مقالات دریافتی در بخش های فارسی و انگلیسی به همایش ، پس از بررسی و انجام داوری تخصصی، بر اساس اعلام نظر داوران، ۸ مقاله در بخش سخنرانی و ۲۶ مقاله در بخش پوستر انتخاب شده اند .

مقاله «کتابخانه‌های عمومی در شهرهای هوشمند؛ فراتر از یک کتابخانه» نوشته میلاد امینیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند و لادن هادئی در بخش پوستر همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی انتخاب شد.

تمامی مقالات «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی: الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» در پایگاه استنادی ISC ، پایگاه استنادی سیویلیکا (CIVILICA) و کنسرسیوم محتوای ملی، نمایه خواهد شد.

گفتنی است، همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» به همت انجمن‌های علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی و جامعه‌شناسی ایران با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی شهر شیراز به دو زبان فارسی و انگلیسی در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد. 

هدف اصلی همایش، ایجاد بستری مشترک برای مشارکت پژوهشگران، دانشگاهیان، مدیران، ارائه‌دهندگان خدمات اطلاعاتی، کتابداران و سیاستگذاران جهت اشتراک‌گذاری تجارب، ایده‌های نوآورانه و یافته‌های پژوهشی خصوصاً در زمینه طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ