‍ استاندار همدان : اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش باید تقویت شود

‍ استاندار همدان : اقتصاد گردشگری استان بیش از پیش باید تقویت شود
| ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روز اعضای این ستاد، گفت: ستاد خدمات سفر استان به پاس تلاش‌های شبانه روز و برنامه‌های متنوع، بارها مورد تجلیل و تقدیر مقامات کشوری قرار گرفت.

علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: تمام تلاش و برنامه ستاد اجرایی خدمات سفر استان این بود که زمینه میزبانی مناسب و شایسته‌ای برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم کند.

وی افزود: با توجه با اقدامات دولت سیزدهم در راستای واکسیناسیون گسترده، مردم سفر‌های نوروزی خود را با شور و نشاط انجام دادند، به همین جهت بیش از ۷۷۲هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان همدان بازدید کرده‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه بازگشایی غار علیصدر مورد استقبال مسافران نوروزی و همچنین مردم روستای علیصدر قرار گرفت، گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز در ایام نوروز، اقدامات و خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه کرد که قابل تقدیر است. 

قاسمی فرزاد با تاکید براینکه باید تلاش شود اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان بیش از پیش معرفی شود، گفت: دستگاه‌های مربوطه در راستای نصب تابلوهای راهنما در ورودی شهر همدان اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: علاوه بر توجه به حوزه‌های صنعت و کشاورزی، باید فضای اقتصاد محور استان را به سمت گردشگری سوق دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ