فراخوان هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

فراخوان هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر
| ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش عقیق‌زرین؛ ناصر قوامی مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دوره از جشنواره ابوذر به صورت استانی و کشوری در یازده بخش برگزار می‌شود که شامل:گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه،  یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست می باشد.

قوامی در ادامه در خصوص محورهای برگزاری این جشنواره افزود: این دوره از جشنواره در یازده محور مختلف برگزار خواهد شد که شامل: شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم  انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و  سبک زندگی ایرانی _اسلامی می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان در ادامه اظهار داشت: از جمله اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر می‌توان به تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، پیگیری حل مشکلات استان در محورهای یاد شده، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان اهل رسانه‌ و دغدغه مند،کمک در راستای تحقق شعار سال و خروج از شعارزدگی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و خانواده ،ورود جدی به فرمان جهاد تبیین با هدف امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مطالبه اجرای بندهای بیانیه گام دوم، اشاره کرد. 

قوامی افزود: اهالی قلم در استان می‌توانند بعنوان صدای مردم و با هدف حل  مشکلات بصورت علمی و منطقی و در فضایی کاملا آزاد در قالب این جشنواره و در محورهای ذکر شده به بیان مطالبات خود از دستگاه های اجرایی استان و کشور نیز بپردازند.

وی در ادامه گفت: از برکات این جشنواره می‌توان به  شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی و استاندارد، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای اشاره کرد که  این امر نشان از ایجاد یک جبهه رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی در استان خواهد بود.

ناصر قوامی با اشاره به درخشش فعالان رسانه ای استان در سطح کشور افزود: نظر به اینکه استان همدان فعالان رسانه ای خوب و تراز انقلاب بسیاری در حوزه های مختلف دارد و در جشنواره گذشته نیز با کسب رتبه های کشوری جایگاه اهالی رسانه استان همدان را در سطح ملی حفظ کرده‌اند، لذا در این دوره از جشنواره نیز امیدواریم با حضور پررنگ و اثربخش خود و با تولید آثار فاخر همچون گذشته درخشش خوبی در مراحل استانی و کشوری نیز داشته باشند.

وی همچنین در خصوص زمان برگزاری جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در بازه زمانی (آذرماه 1400 تا پایان آبان ماه 1401 ) در پایگاه جشنواره به آدرس http://hamedan.basijrasaneh.ir بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

ضمناً همه رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ