تفقد رئیس جمهور از استاندار همدان

تفقد رئیس جمهور از استاندار همدان
| ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش عقیق‌زرین؛دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در آئین سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان فامنین، گفت: با مدیریت خوب دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا و گشایش‌هایی که صورت گرفت، مردم توانستید امسال مسافرت‌های نوروزی خود را پس از دو سال و به راحتی انجام دهند.

استاندار در ادامه افزود: سلامت جامعه ارمغانی بود که دولت انقلابی و سیزدهم آیت‌الله دکتر رئیسی برای مردم آورد.

قاسمی فرزاد با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه به اشت گفت:دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، بسیار خرسندکننده و قابل توجه‌ است. آمار مرگ و میر ناشی از سویه اومیکرون در کشور آمریکا پس از چهار ماه درگیری، ۲۰۰هزار نفر، در کشور آلمان پس از سه تا چهار ماه درگیری ۲۰‌هزارنفر است. این در حالی است که در کشور ایران با وجود همه تحریم‌ها آمار مرگ‌ و میر‌ سویه اومیکرون پس از ۲ماه درگیری، ۶هزار نفر است.

وی افزود: اکنون در وضعیتی هستیم که جوانان ایرانی با اتکا به دانش و تکنولوژی داخلی توانسته‌اند چندین نوع واکسن کرونا تولید کنند.

استاندار گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دولت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی نقش موثری در کنترل ‌و مدیریت کرونا داشته است. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بیش از هرچیز به فکر معیشت، اشتغال و سفره مردم است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار در سطح کشور و به دنبال آن استان، میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین و توزیع شد. 

 قاسمی فرزاد گفت: دولت سیزدهم، طی برنامه‌ریزی دقیق، توجه به شعار سال، اشتغال آفرینی، حمایت از تولید دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است. 

وی افزود: طی چند ماه اخیر دولت سیزدهم، اقدامات ارزشمندی در سطح‌ استان و شهرستان از جمله تامین آب شرب، راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌ها انجام داده که قابل توجه‌اند.

وی در ادامه افزود: اقدامات لازم جهت احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است.

وی در پایان گفت: در مراسمی که در خدمت مقام معظم رهبری بودیم، رئیس جمهور بنده را مورد تفقد قرار دادند و فرمودند:《سلام گرم من را به مردم خوب استان همدان برسانید》

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ