استاندارهمدان: حوزه بهداشت ودرمان استان همدان در غرب کشور بی‌نظیر است افتتاح مرکز جامع سرطان فرشچیان خدمت بزرگی به مردم استان همدان بوده است

استاندارهمدان: حوزه بهداشت ودرمان استان همدان در غرب کشور بی‌نظیر است افتتاح مرکز جامع سرطان فرشچیان خدمت بزرگی به مردم استان همدان بوده است
| ۲۸ تیر ۱۴۰۰

به گزارش عقیق، استاندار همدان در آئین افتتاح فاز اول مرکز جامع سرطان بنیاد محمدعلی فرشچیان (بخش پروتودرمانی) واقع در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌ تخصصی بعثت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور برگزار شد، گفت: از تلاش‌های معاون رئیس به دلیل حمایت‌هایی که در مدت ۸ سال نسبت به پروژه‌ها و برنامه‌های مهم استان همدان داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: نگاه بلند دولت و وزرای کابینه، نسبت به توسعه استان همدان قابل تقدیر و تشکر است. 

مهندس شاهرخی گفت: در مدت ۸ سال، اکثر وزرا و مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید، به استان همدان سفر کرده‌اند، که هرکدام به نوبه خود منشا اثر بوده‌اند. 

سید سعید شاهرخی افزود: خط آهن شمال، و جنوب استان همدان با پیگیری‌های نمایندگان استان و رئیس برنامه و بودجه کشور در حال اجرا است. 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و پروژه‌های استان همدان به عنوان یک استان نمونه در منطقه غرب کشور هستیم. 

استاندار همدان گفت: در حوزه بهداشت و درمان در کشور یک تحول اساسی و بنیادین انجام گرفته، که به تبع آن در استان همدان نیز پروژهای شاخصی در این حوزه صورت گرفته است. 

وی افزود: به لطف حمایت‌های رئیس برنامه و بودجه کشور و همکاری مسئولان استانی و مجموعه همکاران هم‌اکنون در بیمارستان اکباتان، بیش از ۲۵۰نفر مشغول به کار هستند. 

وی با بیان اینکه بیمارستان فاطمیه در مراحل پایانی کار است و به زودی افتتاح می‌شود، گفت: اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان در سراسر استان در حال انجام است، بیمارستان شهرستان بهار، بیمارستان شهرستان تویسرکان با بهترین امکانات، در نهاوند، و بیمارستانی در رزن نیز در حال ساخت است.

استاندار همدان گفت: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، استان همدان به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد شد. 

وی افزود: مرکز جامع سرطان به عنوان یکی از بهترین مراکز غرب کشور، با همت خانواده فرشچیان و دانشگاه و دولت ساخته شده که قابل تقدیر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰

:زمان ۱۲:۲۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ