استاندار همدان: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری را خلق می‌کنند

استاندار همدان:   ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری را خلق می‌کنند
| ۸ فروردين ۱۴۰۰

استاندار همدان تاکید کرد: ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خلق خواهند کرد.

به گزارش عقیق؛ «سیدسعید شاهرخی» افزود: در همین ارتباط مردم استان همدان نیز همپای سایر هموطنان با حضور حماسی در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه می کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی برای ایفای نقش و مداخله در اداره امور کشور و ترسیم مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی، حضوری حداکثری و هوشمندانه برای انتخاب اصلح ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت. 

به گفته وی، حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو علاوه بر اعلام و اثبات مقبولیت و مشروعیت بالای نظام، بار دیگر توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

استاندار همدان گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انحام شده بین مجریان و ناظران انتخابات، شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور پرشور و حداکثری مردم در این استان فراهم شده است.

شاهرخی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تاکید کرد: لازمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کردن زمینه رقابت همه جانبه در انتخابات است بنابراین به اعضای هیات های اجرایی تاکید شده تا با رعایت انصاف، قانون و مقررات زمینه این رقابت را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: ملاک کار همه دست اندرکاران انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم براساس قانون و صیانت از آرای مردم است و در این راستا به هیات های اجرایی و فرمانداران تاکید شده که با بی طرفی کامل، اعتماد آحاد مردم، انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را جلب کنند.

استاندار همدان با اشاره به لزوم زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم دراین انتخابات، گفت: رسانه‌ها کمک کنند تا انتخاباتی پیشرو، پرشور و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ فروردين ۱۴۰۰

:زمان ۰۹:۰۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ