وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق استاندار همدان تقدیر کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق  استاندار همدان تقدیر کرد
| ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کار با اهدا لوحی، قدردانی کرد.

به گزارش عقیق و به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» با ارسال نامه ای خطاب به استاندار همدان ضمن تاکید بر توسعه اشتغال کشور با اهتمام جدی و عزم، آورده است: توسعه اشتغال در سایه تلاش و احساس مسئولیت همه جانبه نسبت به ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی با همدلی و وحدت و همکاری همگانی قابل حصول است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نامه با تاکید بر موفقیت استانداری همدان در اجرای سیاست های اشتغال، افزوده است: استانداری همدان در ایجاد اشتغال روستایی، عشایری و برنامه های فعال بازار کار بسیار موفق عمل کرده و عملکرد و تلاش‌های ارزشمندشان شایسته تحسین و قدردانی است.

به گفته شریعتمداری، صیانت از اشتغال در دوران سخت کرونایی و مدیریت بازار کار از اقدامات مناسب استاندار همدان است که در این راستا از مدیریت و تلاش شما و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر می شود.

تعهد ایجاد اشتغال استان همدان در سال جاری ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر بوده که تاکنون ۹۲ درصد این تعهد محقق شده و همچنین برای ایجاد و حفظ اشتغال موجود در استان بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

:زمان ۰۵:۰۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ