نماینده عالی دولت در استان همدان: ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان همدان دریافت شده است

نماینده عالی دولت در استان همدان: ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان همدان دریافت شده است
| ۱۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش عقیق، استاندار همدان در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: مدیران دستگاه‌‌های اجرایی، تداوم تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۷۰درصد از اعتبارات عمرانی استان همدان دریافت شده است، گفت: نباید فضای کار، خدمت و فعالیت‌‌های عمرانی پیشروی استان، تحت تاثیر فضای سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد.

شاهرخی افزود: بیش از ۲۵۰میلیارد تومان اوراق خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در ادامه منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم، تاکید می‌شود که زمان کار‌ جهادی و تلاش شبانه روز است، بیان کرد: تمام تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ناکارآمد نشان دادن نظام، نا امید کردن مردم و جلوگیری از هر فعالیتی توسط مسئولان نظام است.

وی با اشاره به اینکه تداوم کار شبانه‌روزی و تلاش جهادی در اولویت کلیه مدیران کلیدی استان و، فرمانداران باشد، تاکید کرد: استان همدان در بین استان‌های کشور عملکرد قابل دفاعی دارد که موجب درخشش آن در سطح ملی گردیده است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همت کادر بهداشت و درمان استان در جریان پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا قابل ستایش است، گفت: پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی استان هم از لحاظ پیشگیری و نیز مقابله با کرونا از کادر بهداشت و درمان استان در کشور زبانزد و قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: در ستاد استانی مقابله با کرونا استان، محدودیت‌های بیشتری برای تضمین سلامت مردم اعمال می‌شود. 

سید سعید شاهرخی گفت: املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان، شناسایی شده و به زودی مقدمات واگذاری و فروش آن‌ها فراهم می‌شود. درآمد حاصل از واگذاری و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان در راستای مشکلات و مسائل دستگاه مربوطه خواهند شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۹

:زمان ۰۱:۰۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ