استاندار همدان: جوان‌گرایی مطالبه عمومی شود

استاندار همدان: جوان‌گرایی مطالبه عمومی شود
| ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش عقیق، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خود با مجمع نمایندگان سمن‌های جوانان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع جانانه و شرافتمندانه‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس سربلندی و اقتدار ملت ایران را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس اثبات شد که اعتماد به فکر و توان جوانان نتیجه‌بخش است گفت: جوانان ایرانی ریشه در دیانت و انسانیت دارند و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه جوانان ایرانی با وجود تحریم‌های ظالمانه، در علوم نو، حرف‌های جدی برای گفتن دارند افزود: توسعه پیشرفت و آبادانی در گرو اعتماد و میدان دادن به جوانان است.

وی حضور خودجوش جوانان در عرصه‌های مختلف و ایجاد تشکل‌ برای اعتلای جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: از همه جوانان بزرگوار و تلاشگر که در قالب سمن‌ها در پی رفع مشکلات و مسائل رشد و توسعه استان‌ هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه هدف جدی ما، ایجاد زمینه ارتقای جایگاه جوانان و زنان برای نقش‌آفرینی در توسعه استان است افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فضا را برای بهره‌مندی از اندیشه و توان جوانان فراهم کنند.

وی ضمن اینکه از دستگاه‌های اجرایی خواست پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را به سازمان‌های مردم‌نهاد واگذار کنند افزود: بهترین راه، واگذاری امور مردم به تشکل‌ها و سمن‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌هاست.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، سمن‌ها را در کنار خود داشته باشند و به آنها کمک کنند افزود: میزان استفاده مدیران و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت سمن‌ها ارزیابی شود و بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی سمن‌ها نهایت همکاری را داشته باشند افزود: حضور جوانان باعث شتاب توسعه کشور خواهد شد بنابراین جوان‌گرایی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

:زمان ۰۵:۲۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ