ضرورت توسعه خدمات الکترونیک ادارات در راستای مقابله با شیوع کرونا

ضرورت توسعه خدمات الکترونیک ادارات در راستای مقابله با شیوع کرونا
| ۸ تیر ۱۳۹۹

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در راستای مقابله با شیوع کرونا تاکید کرد.

اسدالله ربانی مهر با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی از طرح‌های خوب در راستای مبارزه و کنترل کرونا بود که توسط وزارت کشور به اجرا در آمد، گفت: طی دو ماه حساس و سخت آغاز سال با اجرای ۸۵ درصدی طرح توسط مردم شاهد کاهش چشمگیر و کنترل خوب ویروس کرونا در تمام استان‌های کشور بودیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری خوب مردم به بهترین شکل اجرا شد و البته رسانه‌ها در اطلاع رسانی و اجرای طرح نقش اساسی داشتند، گفت: مردم هم در اجرای این طرح سنگ تمام گذاشتند و همین باعث عبور بسیاری از استان‌ها از شرایط سخت و وضعیت قرمز شد.

ربانی مهر با بیان اینکه بعد از چند ماه و با عادی شدن شرایط در بعضی استان‌ها و کاهش آمار ابتلاء شاهد بودیم که مردم همچون گذشته طرح فاصله گذاری را رعایت نکردند که همین اتفاق باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بعضی استان‌ها شده است، افزود: اگر بخواهیم از این شرایط سخت به خوبی عبور کنیم باید این طرح که جنبه اجتماعی و فرهنگی نیز دارد به خوبی اجرا شود.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در همه فعالیت‌ها اعم از دولتی و خصوصی لازم و ضروری دانست و گفت: اجرای این طرح در ادارات و دستگاه‌های دولتی از اهمیت زیادی برخوردار است و علت آن این است که باید در ادارات علاوه بر رعایت فاصله گذاری موضوع مهم خدمت رسانی به مردم تعطیل نشود و خدمت رسانی در کنار توجه به موضوع کنترل ویروس ادامه داشته باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان تاکید کرد: ادارات باید خدمات الکترونیک و غیرحضوری را گسترش دهند کمااینکه با این اتفاق هر چه حضور فیزیکی در ادارات کمتر باشد مردم بهتر می‌توانند خدمات و درخواست‌های خود را پیگیری کنند و به نتیجه برسند.

وی گفت: دولت الکترونیک موضوع بسیار مهمی است که از سال‌ها قبل مطرح شده و خدماتی نیز به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود اما باید از فرصت کرونا استفاده کرد تا حداکثر خدمات دستگاه‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی به صورت الکترونیکی ارائه شود تا هم سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و هم تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم به نحو شایسته انجام شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ تیر ۱۳۹۹

:زمان ۰۹:۴۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ