استاندار همدان: تعداد ۷۲ پروژه ملی در استان همدان در دست اجرا است.

استاندار همدان:   تعداد  ۷۲ پروژه ملی در استان همدان در دست اجرا است.
| ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش عقیق، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح دو استخر بزرگ دانش آموزی ناحیه یک و دو همدان که با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، گفت: با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه، دولت توانسته پروژه‌های ملی زیادی برای استان همدان تعریف و در نظر گیرد.

وی با بیان اینکه ۷۲ پروژه ملی و بزرگ در استان همدان در دست اجرا است بهره برداری از آنها تحول اساسی در استان همدان ایجاد می‌کند، افزود: سال ۹۸ با بسترسازی‌های انجام شده توسط بخش خصوصی ۵ هزار میلیارد تومان در استان همدان سرمایه‌گذاری شده است.

شاهرخی میزان سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ در استان همدان توسط بخش خصوصی را، ۶ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: نقش مجمع نمایندگان استان همدان و وفاق و همدلی بین مجموعه مدیریتی در پیشبرد پروژه‌های تعریف شده در برنامه عملیاتی و راهبردی سه ساله استان غیرقابل انکار است.

استاندار همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم با مشارکت ارکان نظام در استان همدان پروژه‌های تعریف شده در قالب جهش تولید و همچنین برنامه عملیاتی راهبردی سه ساله، به سرانجام برسد، گفت: به تعبیر رئیس جمهور مصمم هستیم در ۱۴ ماه آینده با توان مضاعف و استفاده از ظرفیت‌های استان، تمام پروژه‌های عملیاتی را به سرانجام برسانیم.
شاهرخی با یادآوری اینکه در استان همدان ۷۷۴ نفر حقیقی و حقوقی وجود دارد که توفیق بزرگی برای استان همدان در امر خیر است، ادامه داد: در استان همدان ۲۰۴ خیر نیکوکار در زمینه آموزش و پرورش و مدرسه‌سازی وجود دارد.

وی افزود: در استان همدان ۱۰ استخر در حال ساخت است که تاکنون ۲ استخر به بهره‌برداری رسیده و در ادامه تلاش می‌شود تا ۸ استخر دیگر نیز به سرعت تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

:زمان ۰۴:۱۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ