شهردار نهاوند: مردم نهاوند نسبت به تغییرات حساس هستند

شهردار نهاوند: مردم نهاوند نسبت به تغییرات حساس هستند
| ۲۵ آذر ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، شهردار نهاوند  در نشست خبری ضمن اعلام بخشی از اقدامات خود گفت: خوشبختانه نهاوند مردم حساسی نسبت به تغییرات دارد و این نمود در مراجعه مردم به شهرداری پیداست که بی‌سابقه هم بوده و مردم با شهرداری آشتی کرده‌اند.

محمدحسین پور افزود: مطالبه‌گری می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید، که ما مسئولین باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. 

وی ادامه داد: کمبود سرانه فضای سبز در شهر در حال مرتفع شدن است و طی مدت اخیر از ۸/۹ مترمربع به ۱۰/۲ مترمربع افزایش پیدا کرده است.

شهردار با بیان اینکه در بحث برخی معضلات شهری همچون ترافیک در چشم‌انداز طرح تفصیلی هیچ برنامه‌ای تدوین‌ نشده است، گفت: برخی مکان‌ها را می‌توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل و حذف موانع دسترسی‌ها حل شود، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم.

وی ضمن اشاره به اینکه ماشین‌آلات شهرداری در انبار هستند و هیچ‌گونه فروشی نداشته‌ایم، افزود: این خودروها به ازای طلب به شهرداری داده‌ شده، که برخی از آنها کارایی و توجیه اقتصادی برای ما ندارند.

حسین‌پور در ادامه از اخذ مجوز معدن کوهی با ظرفیت برداشت ۵ هکتار خبر داده و ادامه داد: این معدن در جوار کارخانه آسفالت است که باهدف تکمیل زنجیره تولید آسفالت انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند فعال است و مشکل تأمین قیر رفع شده است، گفت: در خصوص وضعیت آسفالت معابر شهری منتظر هستیم حفاری‌های آب و فاضلاب در خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی به اتمام برسد سپس عملیات آسفالت معابر انجام شود.

شهردار به اجرای پروژه‌های بام نهاوند وچهارباغ اشاره کرده و افزود: پروژه بام نهاوند یک پروژه ملی و به‌عنوان میراث گران‌بها برای مردم نهاوند است و در این راستا با اقدامات انجام‌شده طی سال‌های اخیر فاز اول بام نهاوند شامل آبشار، سینما و غیره پایان فروردین‌ماه سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد. این منطقه ظرفیت‌های همه‌جانبه‌ای درزمینه گردشگری و توریستی، ورزشی دارد.

وی افزود: در حال حاضر با حمایت‌های شورای شهر بیش از ۲۰ هزار اصله انواع نهال و درختچه در بام نهاوند کاشته شده است.

در پایان نیز عبدالعلی ملکی رئیس و سخنگوی شورای شهر نهاوند بودجه پیش‌بینی‌شده شهرداری نهاوند در سال جاری را ۳۳میلیارد و ۷۳۳میلیون تومان عنوان کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۸

:زمان ۰۱:۵۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ