تقدیراز دستگاههای برتر استان همدان در جشنواره شهید رجایی

تقدیراز دستگاههای برتر استان همدان در جشنواره شهید رجایی
| ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

در جشنواره شهید رجایی که با حضور دکترانصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ، مهندس شاهرخی استاندار همدان و نمایندگان مجلس در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد از دستگاههای برتر بر اساس ارزیابی دبیرخانه جشنواره تقدیر به عمل آمد . 

در این جشنواره 5 دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی، 3 دستگاه در شاخص های اختصاصی، 3 دستگاه در شاخص های عمومی و 3 دستگاه در شاخص های ویژه تجلیل شدند.

در این مراسم دستگاه های برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و تولیدی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، در گروه واحدها، شرکت ها و بیمه ها نیز شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان، در گروه حمایتی، سلامتی و بهداشت اداره کل بهزیستی همدان، در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و در گروه عمومی اجتماعی و قضایی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان معرفی شدند.

همچنین در گروه شاخص های اختصاصی شرکت آب منطقه ای استان همدان، اداره کل امورمالیاتی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان معرفی شدند.

دستگاه برتر در شاخص ویژه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اعلام شد.

همچنین در پایان از برگزیدگان ممتاز استان همدان مدیرکل دادگستری، فرمانده سپاه پاسداران، مدیرکل اطلاعات، فرمانده انتظامی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، معاون عمرانی استانداری همدان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری تقدیر شد.

شرکت آب‌منطقه‌ای استان، اداره کل امور مالیاتی همدان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بخش دستگاه‌های برتر در رشد شاخص‌های اختصاصی و اداره کل استاندارد استان همدان، اداره کل محیط زیست استان و اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در بخش دستگاه‌های برتر در رشد شاخص‌های عمومی انتخاب شدند.

در پایان هم از ستاد اقامه نماز، مدیرکل دفتر بازرسی و مسئول سامد استانداری، اداره کل بهزیستی، اداره کل حفاظت محیط زیست، شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز و اداره کل امور اقتصادی و دارای استان همدان برای همکاری در ارزیابی ها تقدیر شد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

:زمان ۱۰:۵۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ