دادستان نهاوند: کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی برگزار خواهد شد

دادستان نهاوند: کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی برگزار خواهد شد
| ۸ مرداد ۱۳۹۸

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی در سالروز شهادت ایشان با حضور دادستان کل کشور در نهاوند برگزار خواهد شد.

به گزارش عقیق زرین- سید هادی مصطفوی افزود: در راستای سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «نگذارند چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند» و به منظور آشنایی عموم مردم به خصوص نسل جوان با سیره و اندیشه‌های این شهید گرانقدر طی جلسات متعدد، کمیته‌های برگزاری کنگره مشخص و شروع به کار نمودند.

وی ادامه داد: این بزرگداشت با حضور شخصیت‌های ملی و استانی در قالب کنگره ملی برگزار خواهد شد و فراخوان مقالات به زودی اعلام و منتشر خواهد شد.

مصطفوی گفت: انجام برنامه‌ای در شان جایگاه شهید قدوسی که در زمان شهادت دادستان کل انقلاب اسلامی بودند، وظیفه همه مسئولین و مردم شهرستان نهاوند می‌باشد.

وی افزود: تلاش برای ثبت سالروز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان در تقویم رسمی کشور از دیگر برنامه‌های این کنگره می‌باشد.

دادستان نهاوند ادامه داد: در حاشیه کنگره، نمایشگاهی از شهید قدوسی و دیگر شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند نیز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در جلسه ستاد هماهنگی کمیته‌های علمی و اجرایی نخستین کنگره بزرگداشت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، بحث پیرامون شرایط برگزاری و مسئولین کمیته‌ها انجام شده و تقویم اجرایی کنگره تدوین شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۸

:زمان ۰۷:۴۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ