حفظ و تکریم جایگاه قالی بافی با نگاه خاص به نهاوند

حفظ و تکریم جایگاه قالی بافی با نگاه خاص به نهاوند
| ۱۷ تیر ۱۳۹۸

رئیس اداره فرش استان همدان گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره حفظ و تکریم جایگاه قالی بافان با نگاه خاص به نهاوند، قالی بافان نهاوند و فرش نهاوند است. 

محمود خزندی در گفتگوی اختصاصی با عقیق زرین افزود: برنامه مدون شده به این صورت است که از تاریخ ۲۳ تیرماه به مدت سه روز نمایشگاه خواهیم داشت و در روز آخر نمایشگاه یعنی روز ۲۶ تیرماه جشنواره برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان فرش نهاوند، ملایر و تویسرکان همراه خواهد بود و برگزار کننده این مراسم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان می باشد که اتحادیه شرکت تعاونی فرش دستباف استان، اتحادیه شرکت تعاونی فرش دستباف نهاوند، ملایر و تویسرکان، اداره صنعت معدن و تجارت نهاوند، بنیاد ایران شناسی دفترمنطقه ای زاگرس و تعدادی از ادارات شهرستان نهاوند نیز همراه این جشنواره خواهند بود. 

خزندی با اشاره به اینکه درصدد هستیم از میهمانان برجسته ای در این مراسم استفاده کنیم گفت: از مرکز ملی فرش ایران، فراکسیون فرش مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرمانداران نیز مهمانان این جشنواره خواهند بود. 

وی افزود: طرح و نقشه شهرستانها به لحاظ اینکه با هم متفاوت هستند و هر شهرستان کیفیت بافت و طرح و نقشه خاص خود را دارد، برنامه ریزی کرده ایم در ادامه این جشنواره در تمام شهرستانها برگزار شود. 

رئیس اداره فرش استان همدان اظهار امیدواری کرد: از حضور میهمانان و بزرگان در این جشنواره بتوانیم بیشترین و بهترین استفاده را جهت پیشرفت در عرصه حمایت از فرش دستباف برده و در سالی که به نام رونق تولید نام گذاری شده است، به رونق تولید فرش دستباف کمک کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۸

:زمان ۱۱:۲۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ