اکتشاف معدن طلای عشوند با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد تومان

اکتشاف معدن طلای عشوند با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد تومان
| ۱۵ تیر ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات اجرایی پروژه اکتشاف معدن طلای عشوند بیان کرد: در حال حاضر در زمینهٔ راه‌سازی، ۳ محور اصلی شهرستان نهاوند پیمانکاران با تمام توان در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمن‌سازی و تعریض راه‌های دسترسی به سراب گیان و چندین روستای دیگر که به طول ۷۶ کیلومتر می باشد، گفت: نهاوند بحمدالله و با حمایت همه مسئولین به یک کارگاه عمرانی و تبدیل‌ شده.

وی گفت: امیدواریم همدلی و همراهی مسئولین که در حال حاضر در استان حکم فرماست، موجب رونق اقتصادی شود تا تأثیر آن در زندگی مردم احساس شود.

بهرام نیا به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان همدان اشاره کرد و گفت: جایگاه نهاوند در زمینه اعتبارات استانی خوب است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آنچه نهاوند را به جایگاه واقعی خود در بحث توسعه و تحول خواهند رساند تعریف پروژه با اعتبارات ملی است، گفت: طی سه سال گذشته ۶ پروژه ملی با اعتبارات دولتی و چندین طرح اشتغال‌زا در نهاوند با مشارکت بخش خصوصی تعریف‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت معدن عشوند گفت: مطالعه معدن طلای عشوند بعد از یک سال و نیم انجام و عملیات حفاری آن از چندین ماه پیش در حال انجام است. و اکتشاف آن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان همراه خواهد بود. و در کل اعتبار مورد نیاز آن طبق پیش بینی های انجام شده مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد می باشد. 

بهرام نیا با اشاره به اینکه معدن طلای عشوند نهاوند تنها معدن طلای استان همدان است، گفت: نتیجه‌گیری این مهم در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم برابر برنامه زمان‌بندی تعریف‌شده هرچه سریع‌تر شاهد استخراج از این معدن باشیم.

بهرام نیا همچنین بیان کرد: با توجه به آغاز پروژه‌های ملی متعدد افق خوبی در انتظار نهاوند است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۸

:زمان ۱۲:۴۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ