۴۱ پروژه ملی در استان همدان در دست اجراست

۴۱ پروژه ملی در استان همدان در دست اجراست
| ۱۳ تیر ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه تلاش برای جذب اعتبارات نباید فراموش شود، گفت: تکمیل طرح ها نیازمند اعتبارات کافی است که باید پیگیر جذب آن بود.

وی بابیان اینکه در چند سال اخیر ردیف های ملی متعددی برای پروژه های توسعه ای استان همدان ایجاد شده است، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی با نظارت مستقیم ضمن جذب کامل اعتبارات ملی تلاش کنند تا فرصتهایی را برای جذب اعتبارات بیشتر با ارائه برنامه های عملیاتی در راستای تقویت برنامه ها وپروژه های ملی داشته باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات فراستانی که به همراه استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و همکاری مجمع نمایندگان استان با وزراء و معاونین و مدیران ارشد وزراتخانه های مختلف برگزار شده دستاوردهای خوبی برای استان همدان داشته به طوری که در هفته اخیر قطعی شدن توافقنامه ۱۹ پرواز مستقیم حجاج همدانی به عربستان و توسعه تولید و اشتغال روستایی در قهاوند و فامنین رقم خورد.

حاجی بابایی با اشاره به پروژه های زیر ساختی که در حال پیگیری و اجرایی شدن هستند، گفت: با توجه به قانون برنامه ششم توسعه کشور باید از فرصت های قانونگذاری با تسهیل زمینه های سرمایه گذاری برای توسعه همدان و نیز فرصتهای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم.

وی بیان داشت: موقعیت منطقه ای همدان در بسیاری از شاخص ها دارای زیرساختهای مناسب برای توسعه و نقش آفرینی در سطح منطقه ای و فرامنطقه ای است که رسیدن به این اهداف و استفاده از این ظرفیتها با برنامه ریزی مناسب، پیگیری اهداف و ماموریتهای دستگاههای اجرایی و اشراف بر اسناد فرادستی و نقشه راه توسعه در هر دستگاه میسر می شود.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۸

:زمان ۰۷:۲۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ