دشمن دست به روی محصولات استراتژیک کشوراعم از گوشت و گندم گذاشته

دشمن دست به روی محصولات استراتژیک کشوراعم از گوشت و گندم گذاشته
| ۱۳ تیر ۱۳۹۸

امیر خجسته عصر چهارشنبه در شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه همدان به عنوان یکی از استان هایی که اقتصاد اول آن کشاورزی است و تاثیر به سزایی در معادلات تولیدات منابع غذایی در کشور دارد مطرح است، گفت: امروز تمامی تلاش کشورهای معاند جمهوری اسلامی بر هم ریختن کشور است و در این راستا دست به روی محصولات استراتژیک کشور گذاشته اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سال گذشته دیدید چه توطئه ای در خصوص گوشت کشور انجام و با بی تدبیری های داخلی منجر به بحران بدی شد، گفت: امسال هم میخواهند همین توطئه را برای منابع دیگر ایجاد کنند.

امیر خجسته با اشاره به اینکه گندم امسال هدف توطئه ها بود و هست اما خوشبختانه با ریزش های جوی خوبی که انجام شد مشکل تولید حل شده و امیدواریم با مدیریت درست مشکلات به حداقل برسد و از توطئه ها جلوگیری شود، حمایت از کارگاه های دامی و کشاورزی را یکی از مهمترین کارها در کشور و استان همدان عنوان کرد  و افزود : استعداد ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی و اشتغال روستایی در همدان بیشتر از حوزه های دیگر است و به همین علت باید سهم همدان از حمایت های مالی وتسهیلاتی از این حوزه بیش از دیگر نقاط کشور باشد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۸

:زمان ۰۷:۱۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ