مسئولین شهرستان و خبرنگاران در راستای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان به طرق مختلف پیش‌قدم باشند

مسئولین شهرستان و خبرنگاران در راستای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان به طرق مختلف پیش‌قدم باشند
| ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، مراد ناصری صبح روز شنبه در دومین نشست خبری خود هم‌زمان با آغاز دومین سال حضور در شهرستان نهاوند با تأکید بر نقش مهم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اخبار توسط رسانه‌ها، اظهار کرد: امروز باید در کنار یکدیگر و با همکاری همه‌جانبه بتوانیم مشکلات را حل کنیم و در عمل ثابت کنیم که خدمتگزار مردم هستیم.


وی با اشاره به دیدارهای عمومی با مردم و برنامه روستاگردی، گفت: آنچه در دستور کار است بررسی مشکلات مردم و رفع آن‌ها تا حد توان است که خوشبختانه تا امروز سعی بر آن بوده شخصی بدون راه نیفتادن کارش از فرمانداری نهاوند خارج نشود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری رویداد مهم انتخابات را در پیش داریم، گفت: مدیران در عرصه انتخابات باید بی‌طرفی خود را اعلام کنند چون وظیفه ما فقط برگزاری انتخابات سالم است و این مهم هم کارمندان فرمانداری و هم مدیران اعلام‌شده که اگر نمی‌توانند قانون را رعایت کنند از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.


فرماندار نهاوند بابیان اینکه روستاگردی یک عمل کامل اجرایی به دور از تبلیغات و تشریفات است، تأکید کرد: طرح روستاگردی در شهرستان نهاوند از نیمه دوم تیرماه تا ۱۵ اسفند سال گذشته با بازدید از ۶۵ روستا و ایجاد ۲۴۰ تعهد اجرا شد که تاکنون بیشتر این مصوبات و تعهدات بخصوص در حوزه برق اجرایی شده و برخی از تعهدات نیز که درگذشته گفته شد برای جذب اعتبار با دستور استاندار همدان در کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان جهت تأمین اعتبار مطرح خواهد شد.


ناصری با تأکید بر اینکه انتخابات حیثیت و آبروی ماست، گفت: از خرداد و تیرماه دوره‌های آموزشی نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات آغاز می‌شود.


وی بابیان اینکه هیچ‌یک از امورات نباید تحت‌الشعاع برگزاری انتخابات قرار بگیرد، افزود: در سال جاری حوزه سیاسی با برگزاری انتخابات خوب و عمرانی با تمام‌قد در کنار پروژه‌ها بودن فعال باشند.


فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه جشنواره برداشت سیب، عشایری و گردشگری سه برنامه مهم است که پیشنهادهای لازم به مدیران شهرستان و مدیران کل آن‌ها داده‌شده است، گفت: برگزاری این برنامه‌های در جهت رونق صنایع تبدیلی بسیار مهم است لذا از همه مسئولین شهرستان و خبرنگاران درخواست داریم تا در راستای شناساندن ظرفیت‌های شهرستان به طرق مختلف پیش‌قدم باشند.


وی افزود: پیشنهاد برگزاری جشنواره عشایری استان همدان به میزبانی نهاوند را با مدیرکل عشایری استان مطرح کردم که انشا الله با پیگیری بتوانیم این جشنواره را در شهرستان با حضور مسئولان کشوری برگزار کنیم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ