افزایش سمن ها در دولت تدبیر و امید از ۶۰ سمن به دو هزار سمن

افزایش سمن ها در دولت تدبیر و امید از ۶۰ سمن به دو هزار سمن
| ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت، پس از ورود به همدان مورد استقبال سید سعید شاهرخی استاندار همدان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولان این دیار قرار گرفت.

 وزیر ورزش و جوانان در جمع هیات اندیشه ورزان جوان استان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان حضور یافت و در ادامه به ایراد سخنرانی پرداخت. 


مسعود سلطانی فر بیان کرد: اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه باعث همدلی بیشتر و  تقویت غرور ملی شد.

دکتر سلطانی فر گفت :در ابتدای دولت تدبیر و امید، حدود 60 سمن در کشور فعال بودند، افزود: این تعداد اکنون به 2 هزار سمن رسیده است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به چهار هزار مورد افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در سیل اخیر جوانان کشور گام‌های نخست برای کمک به سیل‌زدگان را خودجوش و خودخواسته برداشتند، گفت: بی‌تردید با اعتماد به جوانان مشکلات موجود در کشور حل می‌شود.

مسعود سلطانی فر در گردهمایی هیئت‌های اندیشه‌ورز جوان، سمن‌ها و ورزشکاران استان همدان با بیان که سیل در ابتدای امسال خسارت‌هایی برای کشور در برداشت اظهار داشت: نزول باران برای بسیاری از استان‌های کشور هم نعمت بود.

سلطانی‌فر عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد محور سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب توجه و تمرکز در ‌به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت فوق‌العاده جوانان کشور است.


جوانان، بانوان و سمن ها ظرفیت خوبی برای توسعه استان 

مهندس شاهرخی، استاندار همدان در گردهمایی هیات های اندیشه ورز جوان، سمن ها و ورزشکاران استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان:

- جهت گیری همه  برنامه ها؛ اجرای سیاست های  اقتصاد مقاومتی و  سند راهبردی ، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم است

 - تلاش کرده ایم جمعی از جوانان استان را در خانواده ای علاوه بر سمن ها، در هیات اندیشه ورز جوان دور هم جمع کنیم  که شور و شعفی خوبی  در جوانان ایجاد کرد

- هیات های اندیشه ورز جوانان و سمن ها آورده دستاوردخوبی برای استان داشته است و این حرکت می تواند به توسعه استان کمک کند 

- بانوان استان ظرفیت بسیارخوبی هستند و از این ظرفیت باید استفاده کنیم.

- در دولت توجه به سرمایه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

- در استان همدان نرخ شیوع اعتیاد ۵۰ درصد پایین تر از سطح کشور است. 

- تعیین تکلیف شدن اقداماتی که باید برای جوانان ایجاد شغل شود در بحث سند و برنامه راهبردی استان انجام شده. 

- توجه به معیشت، اشتغال و رونق تولید در اولویت کار استان و مدیران است. 

- در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی تلاش کردیم یک خانواده از تمام جوانان استان در قالب هیئت اندیشه ورز جوان که در استان راه اندازی کردیم، تشکیل داده و گردهم آوریم که هر کدام از اعضا این هیئت، عقبه چند هزار نفری دارند. 

- در واگذاری مسئولیت به جوانان و بانوان دستمان نمی لرزد و با افتخار از این عزیزان و توانمندی آنان استفاده بیشتری خواهیم کرد.


دیدگاه ۴ نفر از نمایندگان تشکل‌ها در گردهمایی هیئت های اندیشه ورز جوانان، سمن ها و ورزشکاران با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار همدان:


- توجه به جوانان پیرو بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب

- حمایت از هیئت های ورزشی و ورزشکاران ملی و فراملی

- اختصاص اعتبار حوزه کارآفرینی به جوانان استان

- اختصاص اعتبارات جهت راه اندازی خانه جوانان

- توجه به موضوع مشارکت اجتماعی جوانان و سمن ها

- بستر سازی جهت توجه بیشتر به ورزش بانوان

- تدوین برنامه جامع جهت ارتقا جایگاه جوانان در جامعه

بازدید وزیر ورزش و جوانان و استاندار همدان از روند ساخت استادیوم ۵۰۰۰ نفری ملایر:

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهندس شاهرخی استاندار همدان به‌همراه نمایندگان شهرستان ملایر در بدو ورود به شهرستان ملایر به ورزشکاه ۵ هزار نفری در حال احداث این شهر رفتند و از مراحل مختلف ساخت آن بازدید کردند.

عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری با مساحتی حدود ۴۰ هزار مترمربع در حال اجرا است.

کار احداث این ورزشگاه از سال ۸۹ شروع شده و این پروژه تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


افتتاح استخر بانوان تویسرکان:

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مدیران، جوانان و ورزشکاران  استخر شنای مجموعه بانوان تویسرکان در ۱۰۶۲ متر مربع مساحت و اعتبار هزینه شده تا ۵۵ میلیارد ریال افتتاح کبه بهره برداری رسید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ