راه خیر و راه شر حد وسط ندارند

راه خیر و راه شر حد وسط ندارند
| ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

امام جمعه نهاوند ضمن تسلیت ایام درگذشت حضرت ام البنین و گرامیداشت شهدای گروه انقلابی ابوذر گفت: در روایات بیان شده دو راه وجود دارد یا خیر یا شر، عده‌ای در راه خیر هستند یا در راه شر و راه وسطی وجود ندارد. 

به گزارش عقیق زرین، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در دومین نشست اخلاق با حضور مدیران شهرستان نهاوند که از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان می باشد، با اشاره به صحبت های دکتر شریعتی افزود: آنها که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند و گرنه غیر از این قطعاً کاری یزیدی خواهند کرد.

وی ادامه داد: حزب الله بودن مراحلی دارد و حزب شیطان هم مراحلی. گاهی اوقات افرادی هستند که نه حزب‌الله هستند و به خیال خود هم در حزب شیطان نیستند و سرگرم کار و امورات زندگی دنیایی خود هستند ولی در اصل این است که اگر در راه خدا گام برنداریم مطمئناً در مسیر حزب شیطان خواهیم بود( آیه ۵۶ سوره مائده)

امام جمعه نهاوند افزود: سه نشانه حزب الله عبارتند از ۱- حزب الله کسانی هستند که ایمان در قلبشان ثابت شده است. ۲- حزب الله از جانب خدا در مراحل سخت یاری می شوند یا به نوعی با به خدا هستند که همان امدادهای غیبی است و ۳- حزب الله همیشه پیروز است.

وی ادامه داد: حزب الله محور خدا است و در واقع کسانی که حزب‌الله هستند برای خودشان چیزی نمی‌خواهند. در مجموع پاداش شان بهشت است (سوره مجادله آیه ۱۹و ۲۰)

لازم به ذکر است سلسله نشست های اخلاق با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت ارتقا فضایل اخلاقی در جامعه از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند است که پیش از ساعت اداری برگزار می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۲۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ