خانواده شهید شوهانی، منادی فرهنگ مجاهدت با دشمن

خانواده شهید شوهانی، منادی فرهنگ مجاهدت با دشمن
| ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش #عقیق_زرین، در دومین جشنواره منادیان فرهنگ بسیج استان همدان که با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از خانواده شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار احمد شوهانی به عنوان منادی فرهنگ مجاهدت با دشمن تجلیل شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار فرهنگی نباید خنثی بوده و تنها در حد حرف باشد، بلکه باید سنجیده و حساب شده و بر طبق آسیب های امروز جامعه بوده و برای آن مسیر راه مشخص شود.

سردار نقدی در خصوص چگونگی حرکت در مسیر درست انقلاب افزود: مسئله اصلی اخلاص است، باید کلمات را کنار گذاشته و به عقب نگاه کنیم که چه مردان و زنانی برای به نتیجه رسیدن انقلاب زحمت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: این روزها دشمن کارخانه هایی شبه سازی ایجاد کرده، برنامه‌ریزی برای پاسخ به شبهات خود کاری فرهنگی است.

در این مراسم ۱۰ نفر از منادیان فرهنگی شهرستان نهاوند مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مراسم با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و جمعی از بسیجیان، منادیان فرهنگ و خانواده‌های معظم شهدای استان همدان برگزار شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۵۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ