افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در نهاوند/ رزومه فرماندار نهاوند جز خدمت صادقانه به مردم، به چیز دیگری نیاز ندارد

افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در نهاوند/ رزومه فرماندار نهاوند جز خدمت صادقانه به مردم، به چیز دیگری نیاز ندارد
| ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

نماینده عالی دولت در نهاوند در نشست خبری با رسانه های شهرستان، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و کارشناس عمران گزارشی از  دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام به مردم نهاوند، ارائه نمود.

فرماندار با بیان اینکه با آسیب شناسی خوب و مفید خبرنگاران و نیز انتقال دغدغه مردم توسط آنان به ما مسئولین، گفت: شما توانستید این مهم را رقم بزنید و انصافا باید بگویم برای توسعه شهرستان کم نگذاشتید. 


ناصری با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و تبریک این ایام با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب افتتاح پل و... نمی باشد بلکه دستاورد اصلی انقلاب حضور مردم پای صندوق های اخذ رای می باشد، از افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: دهه فجر حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کرد لذا این دهه فرصتی است که دستاوردهای انقلاب را به مردم بگوییم.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به فکر مداخله‌گری نیست، اظهار کرد: امروز حضور ما در جمع مردم اگر با انجام فعالیت شاخص هم همراه نباشد اما مردم دلگرم می‌شوند و میگویند که مسئولین در کنار ما هستند.

ناصری با بیان اینکه ۷۰ درصد مشکلات شهرستان با امکانات موجود حل‌ وفصل خواهد شد، گفت:  برخی از مدیران نتوانسته‌اند با جامعه هدف خود ارتباط بگیرند و پاسخگو باشند. مطالبات مردم را که به حق هم هست نتوانستیم به تمام معنا به آن برسیم. البته جنگ و شیطنت دشمنان نیز در این قضیه سهیم بوده. 

وی در ادامه با اشاره به وقایع مهمی چون انتخابات در سال آتی، گفت: هرسال باید دارای برنامه‌ای نو با بهره‌گیری از نقاط ضعف و قوت سال قبل باشد لذا باید توجه داشته باشیم نسخه اداره شهرستان در سال ۹۷ برای سال آینده قابل‌اجرا نیست لذا مدیران در حوزه اختیارات خود برنامه بدهند.


ناصری در این نشست گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چون انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها در زمینه های مختلفی پیشرفت های بسیار زیادی کرده است.


فرماندار نهاوند گفت: در این دهه ۵۱ طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان کلنگ زنی میشود.

 

وی در خاتمه گفت: رزومه فرماندار نهاوند جز خدمت صادقانه به مردم، به چیز دیگری نیاز ندارد.



گزارش تصویری :

                   


                  


                


                


                


                


                   

    

                


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۲۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ