دغدغه همه مدیران، باید حل مشکلات مردم باشد

دغدغه همه مدیران، باید حل مشکلات مردم باشد
| ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش عقیق زرین، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در جلسه شورای اداری ضمن تبریک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و با تشکر از فرماندار و مجموعه فرمانداری به دلیل تشکیل جلسه شورای اداری و همچنین خیر مقدم به همه حاضرین بیان کرد: 

ما قرآن را برای ثواب آن می خوانیم، قرآن کتاب زندگی است، اگر به قرآن عمل کنیم سعادت دنیا و آخرتمان تامین است. یکی از آیات قرآن این است که خداوند می فرمایند: ای مؤمنین اگر با تهاجم دشمن مواجه شدید وظیفه شما مقابله با آن است.

با هر حمله و تهاجم دشمن وظیفه شما مقاومت است.

هر جمعی هر حکومتی توانی دارد برای این که بتوانید این مقاومت را با پشتوانه مقاومت شماست اگر جامعه ای ذکر خدا را داشته باشد هیچ گاه کوتاه نمی‌آید.


امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: بهترین و کاملترین مصداق ذکر خدا نماز است، مخصوصاً نماز جمعه. 

شما اگر به یاد خدا باشید و نماز بخوانید تا آخر عمر هم در مقابل توطئه های دشمن مقاومت کنید خسته نخواهید شد. نماز در زندگی انسان نقش درجه یک را دارد و در بین واجبات دین منحصربه‌ فرد است. نماز نقش بی‌بدیلی دارد، هم در موفقیت دنیا و هم در آخرت.


امام جمعه نهاوند خطاب به مسئولین گفت: همه مدیران باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند و دغدغه آنان خدمت و کار برای رضای خدا و بندگان خدا باشد.


چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و همه ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را در همه زمینه ها برای مردم بازگو کنیم.

وی گفت: مردم مدیرانی را می خواهند که برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم کار کنند و انتظار ما نیز پیگیری مطالبات مردم و کاستن از مشکلات مردم است.



ادامه شورای اداری شهرستان نهاوند با ارائه گزارش مدیریت توزیع برق نهاوند در خصوص بحران دوشنبه شب و طوفان و بارانی که سبب قطع برق ۱۹ روستای شهرستان شد، همراه بود.


در ادامه فرماندار بیان کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود، چون انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها در زمینه های مختلفی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است.

این بهمن ۵۷ بود که ثابت کرد کدام ایدئولوژی است که به فکر مداخله گری است. 


ناصری خاطر نشان کرد: از توزیع برق شهرستان جهت ارائه خدمات جهادی روز بحران قدردانی میکنم. انصافا همکاران برق پای کار بودند.


ناصری گفت: از کمک های استاندار قبلی جناب اقای نیکبخت و نیز حمایت های آقای شاهرخی استاندار فعلی نهایت تشکر را دارم. 


وی گفت: به جرات می گویم برخی از مدیران شهرستان در این مدت چند ماهه درخشیدند حتی در حد مدیر کل ظاهر شدند. 

                   


در خاتمه این مراسم از اداراتی که در ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند تقدیر شد. 

اداره های بالای ۵۰ نفر: توزیع برق، آموزش و پرورش، کمیته امداد 

اداره های زیر ۵۰ نفر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، شبکه بهداشت و درمان ، آب و فاضلاب شهری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۰۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ