۱۵ پروژه افتتاح و کلنگ زنی سهم توزیع برق نهاوند در ایام الله دهه فجر

۱۵ پروژه افتتاح و کلنگ زنی سهم توزیع برق نهاوند در ایام الله دهه فجر
| ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

توزیع برق نهاوند دهه فجر امسال ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد. که ۱۰پروژه قابل افتتاح با اعتبار ۹۶۸ میلیون تومان و ۵ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۴۲۶ میلیون تومان می باشد. 


به گزارش عقیق زرین، مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند روز چهارشنبه، در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و نیز جشن چهل سالگی انقلاب با تشکر از اهالی قلم و رسانه شهرستان بابت انعکاس اخبار یک ساله توزیع برق و نیز به خصوص در بحث پوشش اخبار بحران چند روز پیش شهرستان که در بخش خزل به دلیل طوفان شدید و بارندگی با خاموشی چند ساعت مواجه شد بیان کرد: 

خوشبختانه با همت و تعهد کاری نیروهای توزیع برق توانستیم ظرف چند ساعت این خاموشی ها را پایان دهیم.

وی اظهار کرد:  در دهه فجر امسال ۱۵ پروژه عمرانی توسط توزیع برق نهاوند با اعتباری بالغ‌ بر یک‌ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رئیس اداره برق نهاوند افزود: از این ۱۵ طرح ۱۰ پروژه با اعتبار ۹۶۸ میلیون تومان افتتاح می‌شود و ۵ پروژه بااعتبار ۴۲۶ میلیون تومان با حضور مسئولین شهرستان کلنگ زنی‌ خواهند شد.


وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند ۷۳ هزار و ۴۲۹ مشترک دارد، گفت: طول شبکه فشار متوسط شهرستان و فشار ضعیف به ترتیب ۹۷۱ و ۸۹۵ کیلومتر با  ۱ هزار ۷۶۳ پست توزیع است.

شیردره در ادامه با اشاره به ۵۷ مصوبه روستاگردی مرتبط با اداره برق شهرستان نهاوند، گفت: از این تعداد مصوبه ۵۲ مصوبه با ۹۱ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز، بند د عوارض و اعتبارات داخلی هزینه شده است.


رضا شیردره با بیان اینکه عمده ترین فعالیت سال جاری توزیع برق اجرای مصوبات روستا گردی می باشد گفت: ۵۷ مصوبه به عهده ما گذاشته شد که از این میزان تا پایان آذرماه، تعداد ۵۲ مصوبه انجام و اجرایی شده و در واقع میزان ۹۱ درصد آن صورت پذیرفته است. 


وی در خصوص هزینه و اعتبار صورت گرفته در حوزه اصلاح و بهینه توسعه شبکه ها گفت: یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده که ۲۳۵ میلیون از اعتبارات نفت و گاز ، ۶۰۰میلیون تومان از اعتبارات بند (د) یا عوارض، و چهارصد و یک میلیون تومان از اعتبارات داخلی شرکت توزیع می باشد.


مدیر توزیع برق نهاوند با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تنها ۵ روستای نهاوند دارای برق بوده، گفت: ۱۷۴ روستای شهرستان نهاوند به برکت انقلاب اسلامی از نعمت برق بهره‌مند هستند.


وی اقدامات خاص صورت گرفته در سال جاری را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- تامین روشنایی سراب گیان

۲- رفع ضعف ولتاژ مناطق اعلام شده در سطح شهرستان

۳ - برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک تابستان سال ۹۷

۴- شرکت در مراسم روستا گردی و شهرگردی به همراه فرماندار و نماینده شهرستان 

۵- کسب رتبه برتر در ارزیابی ادارات سطح شهرستان در حوزه اقامه و برپایی نماز جماعت در دومین همایش نماز شهرستان 

۶- شرکت در کلیه مراسم مذهبی به مناسبت ها و ... با کلیه پرسنل و تامین برق مطمئن و پایدار جهت این مراسم ها ۷- آمادگی جهت عبور از شرایط آب و هوایی خاص پاییز و زمستان با تمام توان و اکیپ های عملیاتی

۸- برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیر عامل جهت کسب آمادگی لازم و تعمیرات خطوط برق شهرستان در  بخش گیان

۹- کسب رتبه برتر در ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی ادارات شهرستان در دومین سال پیاپی


رضا شیر دره در مورد برنامه ها و پروژه های پیش روی توزیع برق نهاوند بیان کرد: افتتاح اداره برق برزول در دهه فجر، افتتاح و کلنگ زنی تعداد ۱۵ پروژه برق در ایام دهه فجر، روشنایی مسیر مسکن مهر باروداب نهاوند تا پایان سال جاری با احداث ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، برگزاری جلسات ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و کنترل پیک بار جهت سال ۹۸، اجرای پروژه های اصلاح و بهینه روستایی و شهری تا پایان سال (رزینی خیابان شهید اکبر کیان و...)، پیگیری جهت راه اندازی سیستم پاسخگوی خودکار ( کنتاکت سنتر) جهت مرکز اتفاقات و عملیات، شرکت در سمینار های دانشگاهی و ارتباط با حوزه صنعت، پیگیری جهت احداث نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی در بخش فیروزان و تعمیرات خطوط فشار متوسط به روش خط گرم.

رضا شیر دره در خاتمه در مورد مشکلات و تنگناهای پیش روی توزیع برق چنین گفت: 

عدم پرداخت به موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکین حدود ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی تاکنون که از این میزان ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان مشترکین شهری و ۷ میلیارد و ۲۸۰‌ میلیون تومان مشترکین روستا میباشد. گفتنی است عمده مشکل ناوصولی در بخش خانگی شهر و روستا می باشد.

وی گفت: ساخت و ساز در حریم شبکه های توزیع برق و عدم اخذ استعلام از مدیریت توزیع برق شهرستان در حوزه روستاها از دیگر مشکلات اساسی ما می باشد.

برق های غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه گیری توسط مشترکین یکی دیگر از مشکلات اداره برق است. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۱۰:۰۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ