جوانان اندیشه‌ورز و سمن‌ها ظرفیت بالقوه ادارات

جوانان اندیشه‌ورز و سمن‌ها ظرفیت بالقوه ادارات
| ۱۹ دی ۱۳۹۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند  گفت: بحث سمن ها باید پررنگ‌تر باشد، انتظار داریم اعضای کارگروه ها بحث جوانان را در مناسبت های معمول و موجود در تقویم جهت تبریک به آنان در ادارات حضور پیدا کنند.

در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند که با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه، سمن ها، جوانان، و دبیر هیئت اندیشه ورز برگزار شد، با توجه آمار  یک سوم کشور که متعلق به جوانان است و تاکید مقام معظم رهبری، همچنین مسئولین اجرایی کشور استان و شهرستان نسبت به حضور پرشور و پررنگ جوانان در جامعه و ایجاد نشاط بین آنها به بررسی مشکلات سمن ها و جوانان در نهاوند پراخته شد.

مهدی جلال وند افزود: در بحث طلاق صرفاً مشکلات اقتصادی تاثیر ندارد، باید موضوع و مشکل اصلی با بررسی بیشتر به دست آید.

وی ادامه داد: اولویت ورود و فعالیت سمن ها در تمام برنامه های به جد دنبال شود. حضور سمن ها و دبیر هیئت اندیشه ورزان شهرستان در جلسه به منظور بیان و واکاری مشکلات جوانان است که انشاالله منجر به حل آنها شود.

جلال وند گفت: هیچگونه تعلل و کم کاری از سوی ادارات در سطح شهرستان نهاوند در مورد حل مشکلات جوانان نباید پیش بیاید. و در واقع استفاده از ایده های جوانان در امور در ادارات قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها و ادارات موظفند از ظرفیت سمن ها و جوانان استفاده کنند، افزود: همه دستگاه‌ها در جهت پیشبرد اهداف مشاوره ای سمن ها و جوانان موظفند همکاری لازم را داشته باشند.


در پایان جلسه مقرر شد در کمترین زمان ممکن بحث استقرار و ثبات مکان سمن ها توسط اداره ورزش و جوانان نهاوند حل شده و همچنین تمامی کمیته ها در جلسه آتی گزارش فعالیت های خود را حتما ارائه دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۴:۴۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ