فرماندار شهرستان تویسرکان : صیانت از جنگل‌ها و مراتع نیازمند عزم همگانی است

فرماندار شهرستان تویسرکان :  صیانت از جنگل‌ها و مراتع نیازمند عزم همگانی است
| ۱۷ دی ۱۳۹۷

به گزارش عقیق زرین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان: فرماندار شهرستان تویسرکان درنشست مشترک با مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری، مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان در فرمانداری این شهرستان گفت: « صیانت از جنگل‌ها مراتع نیازمند عزم همگانی است»


حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان در زمینه های منابع طبیعی، حفاظت از این عرصه ها را یک وظیفه همگانی عنوان کرد.


وی صیانت از جنگل‌ها ومراتع را نیازمند عزم همگانی دانست و گفت: منابع طبیعی نعمتی ارزشمند و بااهمیت است که زندگی بدون آن ممکن نیست و در آموزه‌های دین مبین اسلام، تأکید فراوانی بر حفاظت و حراست از طبیعت، درختان، آب‌وخاک‌شده است.


فرماندار تویسرکان با تاکید برحل مشکلات  مردم با منابع طبیعی گفت: سرمایه های واقعی جامعه مردم هستند  باید باجلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از دانش و ظرفیت نیروهای بومی محلی در حفاظت وتوسعه طرحهای منابع طبیعی نهایت استفاده را کرد.


 وی اظهار کرد: بهترین حفاظت کننده عرصه‌های منابع طبیعی خود مردم هستند که نقش اساسی کلیدی در حفظ این مواهب الهی دارند.


 خزائی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در ادامه این نشست تصریح کرد: خوشبختانه با اعتبارات صندوق توسعه ملی کارهای زیر بنائی وخوبی در زمینه  طرحهای آبخیزداری شامل کنترل سیل ورسوب درحوزه دارانی وکنجوران وطرحهای بهبود واصلاح مراتع که نقش مهمی درحفظ منابع پایه آب وخاک سهرستان دارند در حال انجام است که بزودی به بهره برداری خواهند رسید ومردم اثرات ونتایج اجرای این طرحها را خواهند دید.


خزائی گفت:منابع طبیعی میراث آیندگان است وحفظ این منابع ارزشمند الهی یک تکلیف ووظیفه همکانی است.»


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان دراین دیدارضمن تشکرازحمایت های فرمانداری ازبخش مختلف منابع طبیعی،خواستارهمکاری همه مردم ،بسیج ،ادارات وارگانهای شهرستان در زمینه حفظ وتوسعه طرحهای منابع طبیعی شد.


سرهنگ احدامیری فرمانده بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز در این نشست گفت: «باید تلاش کنیم تفکر و منش انقلابی در تمام ارکان جامعه جاری و ساری شود.»


احد امیری اظهار داشت: «اولین قدم برای انقلابی بودن تزکیه و خودسازی است تا بتوان دگرسازی کرد و یک فرد انقلابی باید همواره در مسیر ولایت قدم بر‌دارد.»


مسئول بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با اشاره به فعالیت حوزه یک مقاومت بسیج ادارات در مرکز استان که مزین به نام شهید والامقام شهید «مقصودی» است، گفت:« ۸۰ پایگاه و ۱۰ رده و ۱۰ حوزه نیز در شهرستان‌ها زیرمجموعه آن بوده و کار میدانی خود را دنبال می‌کنند.»


سرهنگ امیری فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی سپاه انصار الحسین (ع) همدان بسیج را ویترین تمام عیار و زیبای انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان همواره در صددند؛ از نفوذ و تاثیرگذاری این نهاد مردمی بکاهند که البته این سناریوی دشمن هم همانند دیگر نقشه های آنان محقق نخواهد شد. ایشان یادآور شد: برکات و فرهنگ عاشورائی در بسیج وبسیجی زیاد است وی گفت بسیج شجره طیبه است و با درک صحیح از برکات بسیج خواهیم توانست بر تهاجم فرهنگی دشمن غلبه و آنها را ناامید کنیم.


فرمانده بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی استان، اقتصاد مقاومتی را شاه کلید مبارزه با اقدامات خصمانه دشمن دانست وگفت ما با تاسی از فرامین ولی امر مسلمین باید عقب ماندگی های موجود را به سرعت برطرف کنیم. 


سرهنگ امیری در پایان سخنان خود، از خدمات و تلاش های موثر منابع طبیعی در زمینه حفظ وتوسعه طرحهای آبخیزداری و آبخوانداری استان در همه بخشها تقدیر کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۰۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ