بخش خصوصی مانع فرسودگی طرح‌ها

بخش خصوصی مانع فرسودگی طرح‌ها
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی از فرسودگی طرح‌های نیمه‌تمام جلوگیری کرده و موجب نگهداری بهتر و نظارت خوب دولت بر طرح‌ها می‌شود.

کریم حمیدوند در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اسدآباد افزود: در راستای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان، بسیاری از طرح‌ها را برای تکمیل می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به تکمیل استخرهای شنای سطح شهرستان اشاره کرد.

وی ادامه داد: از سال گذشته هیئت دولت نیز در راستای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی بخش‌نامه‌هایی داشته و این امر از تعطیلی و رهاشدگی بسیاری از طرح‌ها جلوگیری می‌کند.

حمیدوند در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سینما در اسدآباد گفت: دولت اگر کاری در دست دارد باید برون‌سپاری کرده و به بخش خصوصی واگذار کند که در همین راستا برای راه‌اندازی سینما در اسدآباد باید نسبت به این امر از طریق بخش خصوصی اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مکان سینما آیتم‌ها و تعریف خاص خود را داراست و سالن اجتماعات ارشاد اسلامی آیتم‌های سینما را ندارد تا زمان جذب سرمایه‌گذار در آینده نزدیک نسبت به پخش فیلم سینمایی توسط فرهنگ و ارشاد در سالن اجتماعات این اداره اقدام شود.

حمیدوند در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در کارهای فرهنگی خاطرنشان کرد: روحیه دیگرخواهی و خیرخواهانه را با تشویق و تقدیر از خیرین می‌توان در جامعه بیش از پیش اشاعه داد و برای این کار باید هزینه کرد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه فرهنگی و اجتماعی اهداف خود را کیفی کنیم، گفت: یادواره شهدا را باید به عنوان یک کار فرهنگی به صورت برنامه‌مند اجرا و با دعوت از اقشار مختلف جامعه نسبت به ترویج ایثار و شهادت در جامعه تلاش کرد.

حمیدوند در ادامه با تأکید بر تقویت روحیه انتقادپذیری افزود: این امر موجب آن خواهد بود تا گروه‌های مختلف اجتماعی مشکلات خود را به راحتی مطرح کرده و در مرتفع شدن مشکلات نقش موثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای حل کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موثر است، اضافه کرد: شهرستان اسدآباد با وجود دانشگاه‌ها، نزدیکی به مرکز استان و در مسیر استان‌های غربی قرار گرفتن در ایجاد توسعه فرهنگی دارای پتانسیل‌های بالایی است که باید از وجود این پتانسیل‌ها به نحواحسن استفاده کرد./ایسنا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ